Online Community..?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Online Community..?

Indlæg af 9 »

Hejsa...
Sidder og leger lidt med hjemmesider...
Kunne godt tænke mig om der er nogen der har forstand på hvor man kan lave en side så folk kan oprette bruger, som f.eks. på glows, arto, nationx, djz eller lignende...

Sess
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hvis det skal være en side som f.eks djz så ligger der en del afbejde bag det, før det virer optimalt.

og hvad er det lige du godt kunne tænkte dig med de folk som har forstand på det ?

"Kunne godt tænke mig om der er nogen der har forstand på hvor man kan lave en side så folk kan oprette bruger, som f.eks. på glows, arto, nationx, djz eller lignende... "
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Jeg ville bare høre om hvilken expertise der skulle til, om nogle havde nogle links eller lignende til noget hjælp...
Overvejer at lave en community som f.eks. Crazy Daisy kører med, bare til vores Handelsskoles Festudvalg, når vi har arrangementer og fester...
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Du kan evt. bruge e107 ( www.e107.org ).
Her er det muligt at oprette brugere fra starten og ændre en hel del.
diverse plugins kan fås ved www.e107coders.org og hvis du har problemer kan du spørge nørderne på www.e107.dk

Ihvertfald et kig værd hvis du ønsker et community!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar