Brokketråd
Redaktør: Moderators
Lige så fedt som det er at kunne komme til Århus og tilbage på ingen tid, lige så surt er det så at skulle ud og køre julefrokostkørsel hele natten.
Havde jeg så bare ikke lige skulle en tur til Århus, så lå jeg stadig i min seng med dynen over mig.
...
Nå ja så skal jeg køre ringbane hele søndag morgen. Fra første tog til klokken 10 et eller andet.
Havde jeg så bare ikke lige skulle en tur til Århus, så lå jeg stadig i min seng med dynen over mig.
...
Nå ja så skal jeg køre ringbane hele søndag morgen. Fra første tog til klokken 10 et eller andet.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nja, jeg synes at det er tid til et lille indlæg om julen! Jeg hader det bare.. synes det er så fandens kunstigt det hele, og man skal være så venlig overfor alt og alle.. men den 27/12 er alt glemt, og alle ens fjender Og julemænd.. arrghhh omtrent lige så realistisk som historien om gud og jesus!
Det er da meget hyggeligt og tyrre en halv flaske snaps i vommen, og vælte rundt med lidt rødkål på trøjen, men helt ærligt.. det har jo ikke ret meget med jul og gøre, det er bare endnu en undskylding for at drikke sig stiv med nogen man kender mere eller mindre godt!
Og i nattelivet, det vrimler med folk der normalt kun drikker til julefrokoster, og de er sikre på at de ejer baren/dansegulvet/lokummerne... kort sagt er de pain in the ass!
Og alle de sms man får med julemænd, impotente nisser, rensdyr og alle mulige andre åndsvage ting.. for helvede, det er spild af tid og penge og sende det lort rundt...
Det er da meget hyggeligt og tyrre en halv flaske snaps i vommen, og vælte rundt med lidt rødkål på trøjen, men helt ærligt.. det har jo ikke ret meget med jul og gøre, det er bare endnu en undskylding for at drikke sig stiv med nogen man kender mere eller mindre godt!
Og i nattelivet, det vrimler med folk der normalt kun drikker til julefrokoster, og de er sikre på at de ejer baren/dansegulvet/lokummerne... kort sagt er de pain in the ass!
Og alle de sms man får med julemænd, impotente nisser, rensdyr og alle mulige andre åndsvage ting.. for helvede, det er spild af tid og penge og sende det lort rundt...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
som man sikkert har set på diverse funny cards eller hvor det nu lige burde stå..:
mandag morgen burde ikke starte før tirsdag kl 12!!
nuff said.. så må mit brok denne gang være om den lorte forkølelse man lige har fanget sig! hadder det!!! :@
manden der opfandt forkølelse burde fanme hænge i galjen!!
mandag morgen burde ikke starte før tirsdag kl 12!!
nuff said.. så må mit brok denne gang være om den lorte forkølelse man lige har fanget sig! hadder det!!! :@
manden der opfandt forkølelse burde fanme hænge i galjen!!