HJÆLP Hack!!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kjeldsen

HJÆLP Hack!!

Indlæg af Kjeldsen »

Har et mega stort problem, der er en eller anden klam stoder der har hacket sig ind på min kærestes computer og Taget nogle af hendes personelige filer... :x

Hvad Fuck er det for noget at gøre?
Nå men er der nogle der kender et Program så jeg kan hacke mig ind på ham og så måske smide en virus!!

Skriv.. hvis det ikke er noget i vil snakke med mig her over så kan i lige få min msn!

Pleas hjælp mig :twisted:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det tror jeg desværre ikke du vil få noget ud af, for det første har han garanteret 100 proxies, den stærkeste firewall osv osv...
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Re: HJÆLP Hack!!

Indlæg af Ace »

Kjeldsen skrev:en eller anden klam stoder der har hacket sig ind på min kærestes computer og Taget nogle af hendes personelige filer... :x
Lad os lige høre:
Hvordan hun mener at hun er blevet hacket.
Hvordan det så eventuelt skulle ha været foregået.
Hvad er der blevet taget.
Hvorfor hun så har fundet ud af det efterfølgende.

Disse spørgsmål skiver jeg for at prøve at kortlægge hvem det kunne ha været da :

En hacker, sjældendt hacker uden en dyberliggende grund. Og her er et par enkelte nøgenbilleder af din kæreste (hvor lækker hun end måtte være) formentlig ikke grund nok. Så har hun haft nogle logs, filer eller hvad var det han ville ha ?

Hvis hun havde haft besøg af en rigtig hacker, ville hun slet ikke ane det. Og hun ville aldrig vide at han havde hendes filer. Hvorfra ved hun så det ?

Er hun blevet "hacket" af en, som så går efter billeder af patter mv. Og efterfølgende har fundet ud af det. Så er hun ikke blevet hacket. Så har hun med 91% sansynlighed accepteret et program med bagdør eller en anden trojan fra en hun formentlig kender eller har stiftet bekendskab med.

Skyd løs og lad os høre den lange historie.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Hvorfor svarer han ikke, når han ellers har så travlt med at skrive alle andre steder på brædtet ?
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

fordi jeg hackede ham og hans mor
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

Ace skrev:
Kjeldsen skrev:en eller anden klam stoder der har hacket sig ind på min kærestes computer og Taget nogle af hendes personelige filer... :x
Lad os lige høre:
Hvordan hun mener at hun er blevet hacket.
Hvordan det så eventuelt skulle ha været foregået.
Hvad er der blevet taget.
Hvorfor hun så har fundet ud af det efterfølgende.

Disse spørgsmål skiver jeg for at prøve at kortlægge hvem det kunne ha været da :

En hacker, sjældendt hacker uden en dyberliggende grund. Og her er et par enkelte nøgenbilleder af din kæreste (hvor lækker hun end måtte være) formentlig ikke grund nok. Så har hun haft nogle logs, filer eller hvad var det han ville ha ?

Hvis hun havde haft besøg af en rigtig hacker, ville hun slet ikke ane det. Og hun ville aldrig vide at han havde hendes filer. Hvorfra ved hun så det ?

Er hun blevet "hacket" af en, som så går efter billeder af patter mv. Og efterfølgende har fundet ud af det. Så er hun ikke blevet hacket. Så har hun med 91% sansynlighed accepteret et program med bagdør eller en anden trojan fra en hun formentlig kender eller har stiftet bekendskab med.

Skyd løs og lad os høre den lange historie.
Hey Ace

Du må undskylde at der er gået så lang tid, men har sent en besked til dig så håber du forstår...

Har fundt ud af hvad der var sket... Min kæreste kan nogle gange være rimelig snot dum..!!
Hun hade bare lagt de filer et andet sted hen og så fik jeg bare af vide af hende at hun var bleven hackket!
Men tror faktis der er nogle som har prøvet at hacke hendes computer, for på et tidspunkt hade hun et anti virus program som hed Avast ved ikke om i kender det, men den skrev at der var en eller anden der var ved at hacke sig ind på hendes computer...

Men kan ikke huske hvad det var for en IP...

Men er sgu ked af at jeg bare flippede sådan ud uden nogen grund :oops:
Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

DjMail skrev:fordi jeg hackede ham og hans mor
Tak skal du have min mor er Så DØD!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kjeldsen skrev:Men er sgu ked af at jeg bare flippede sådan ud uden nogen grund :oops:
Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Personligt har jeg ikke andet at tænke på, end hvor meget jeg hader nogle mennesker fra CA og hvordan jeg kan få ramt på dem :D
BØH
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Kjeldsen skrev:
Tak skal du have min mor er Så DØD!
Tror nu ikke han mente det så hårdt.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

For det første så når avast! siger, at hun er blevet "hacked" betyder bare, at et program har søgt adgang og er blevet afvist til maskinen.
For det andet, så ville jeg ikke råde dig til at give dig i kamp med en hacker - for hvis han rent faktisk havde skaffet sig adgang, så kunne han højst sandsyndligt gøre livet meget surt for dig - meld ham istedet til politiet.
For det tredje, så er - som Ace siger - chancerne for at en "tilfældig hacker" hacker sig ind på din kærestes computer meget små, da der ikke er noget af værdi at komme efter - eller mulighed for at vise andre sine evner. Medmindre hun har gjort sig uvenner med en, der har forstand på hacking.
For det fjerde, så kan det være meget "uskyldige" programmer, der søger adgang. Typisk malware af forskellig slags, hvis du går ind på meget opreklamerede/reklame-sponsorerede hjemmesider.

Og pas nu på med "sensationsjournalistik" :) Farligere var det jo ikke ;)

Iøvrigt, så lad være med selv at forsøge at hacke ham, da hacking er strafbart ved lov og kan i værste tilfælde give fængselsstraf.
Hvis det kommer der til, så kan det blive svært at melde ham til politiet, hvis du også selv har søgt at skaffe dig adgang til hans maskine.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Kjeldsen skrev:Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Er ikke sur på dig fordi der gik lidt tid inden du svarede ;)
Tænkte dog lige jeg kunne smide en besked til dig, for at fortælle jeg sad og ventede på et svar.

Og jo, tror de fleste af os kender Avast. Man skal ikke tro på alt hvad man læser, eller for den sags skyld hvad ens kæreste siger.
DJ LAU skrev:Tror nu ikke han mente det så hårdt.
Jeg har sjældendent kendt mail for ikke at mene noget "Hårdt" ;)

dwr skrev:hacking er strafbart ved lov og kan i værste tilfælde give fængselsstraf.
Pis, vidste ikke det var ulovligt. Jeg har ellers hacket en masse løg i aften :(. Jeg har dog spist beviserne, så håber det går. Godtnok har jeg en sikkerhedskopi i køleskabet, den må jeg nok skille mig af med i morgen.

(kunne se denne tråd var gået lidt offtopic, så tænkte hvorfor ikke bare følge bølgen)
Billede
Kymze

Indlæg af Kymze »

det gir jo 'you got mail' en helt ny betydning :)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Kjeldsen

Indlæg af Kjeldsen »

Ace skrev:
Kjeldsen skrev:Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Er ikke sur på dig fordi der gik lidt tid inden du svarede ;)
Tænkte dog lige jeg kunne smide en besked til dig, for at fortælle jeg sad og ventede på et svar.

Og jo, tror de fleste af os kender Avast. Man skal ikke tro på alt hvad man læser, eller for den sags skyld hvad ens kæreste siger.
DJ LAU skrev:Tror nu ikke han mente det så hårdt.
Jeg har sjældendent kendt mail for ikke at mene noget "Hårdt" ;)

dwr skrev:hacking er strafbart ved lov og kan i værste tilfælde give fængselsstraf.
Pis, vidste ikke det var ulovligt. Jeg har ellers hacket en masse løg i aften :(. Jeg har dog spist beviserne, så håber det går. Godtnok har jeg en sikkerhedskopi i køleskabet, den må jeg nok skille mig af med i morgen.

(kunne se denne tråd var gået lidt offtopic, så tænkte hvorfor ikke bare følge bølgen)
Er jeg glad for at høre :D Hehe

Nej det er også meget rigtig, men stadig, man kan sgu aldrig vide..

En af mine venner blev faktis hacket, alle de beskeder han sente inde på messenger blev lavet om og sendt til hans kæreste, og hun flippede total på ham, så selv de mails som var bleven sendt, lånte på et tidspunkt hans com og så det jeg skrev til min kæreste blev sendt til hans kæreste.. Det var virkelig mega sygt!
EMR

Indlæg af EMR »

Ace skrev:

Hold kæft, det er seriøst humor det der :D
mickon

Indlæg af mickon »

gahahahaha... min største fucking griner i flere måneder...!
i'm the juggernaut, BITCH!
Besvar