Hvad Fuck er det for noget at gøre?
Nå men er der nogle der kender et Program så jeg kan hacke mig ind på ham og så måske smide en virus!!
Skriv.. hvis det ikke er noget i vil snakke med mig her over så kan i lige få min msn!
Pleas hjælp mig
Redaktør: Moderators
Lad os lige høre:Kjeldsen skrev:en eller anden klam stoder der har hacket sig ind på min kærestes computer og Taget nogle af hendes personelige filer...

Hey AceAce skrev:Lad os lige høre:Kjeldsen skrev:en eller anden klam stoder der har hacket sig ind på min kærestes computer og Taget nogle af hendes personelige filer...
Hvordan hun mener at hun er blevet hacket.
Hvordan det så eventuelt skulle ha været foregået.
Hvad er der blevet taget.
Hvorfor hun så har fundet ud af det efterfølgende.
Disse spørgsmål skiver jeg for at prøve at kortlægge hvem det kunne ha været da :
En hacker, sjældendt hacker uden en dyberliggende grund. Og her er et par enkelte nøgenbilleder af din kæreste (hvor lækker hun end måtte være) formentlig ikke grund nok. Så har hun haft nogle logs, filer eller hvad var det han ville ha ?
Hvis hun havde haft besøg af en rigtig hacker, ville hun slet ikke ane det. Og hun ville aldrig vide at han havde hendes filer. Hvorfra ved hun så det ?
Er hun blevet "hacket" af en, som så går efter billeder af patter mv. Og efterfølgende har fundet ud af det. Så er hun ikke blevet hacket. Så har hun med 91% sansynlighed accepteret et program med bagdør eller en anden trojan fra en hun formentlig kender eller har stiftet bekendskab med.
Skyd løs og lad os høre den lange historie.
Personligt har jeg ikke andet at tænke på, end hvor meget jeg hader nogle mennesker fra CA og hvordan jeg kan få ramt på demKjeldsen skrev:Men er sgu ked af at jeg bare flippede sådan ud uden nogen grund![]()
Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Er ikke sur på dig fordi der gik lidt tid inden du svaredeKjeldsen skrev:Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Jeg har sjældendent kendt mail for ikke at mene noget "Hårdt"DJ LAU skrev:Tror nu ikke han mente det så hårdt.
Pis, vidste ikke det var ulovligt. Jeg har ellers hacket en masse løg i aftendwr skrev:hacking er strafbart ved lov og kan i værste tilfælde give fængselsstraf.

det gir jo 'you got mail' en helt ny betydningDjMail skrev:fordi jeg hackede ham og hans mor
Er jeg glad for at høreAce skrev:Er ikke sur på dig fordi der gik lidt tid inden du svaredeKjeldsen skrev:Håber ikke i er alt for brændt af på mig på grund af at jeg ikke har svaret..
Tænkte dog lige jeg kunne smide en besked til dig, for at fortælle jeg sad og ventede på et svar.
Og jo, tror de fleste af os kender Avast. Man skal ikke tro på alt hvad man læser, eller for den sags skyld hvad ens kæreste siger.
Jeg har sjældendent kendt mail for ikke at mene noget "Hårdt"DJ LAU skrev:Tror nu ikke han mente det så hårdt.
Pis, vidste ikke det var ulovligt. Jeg har ellers hacket en masse løg i aftendwr skrev:hacking er strafbart ved lov og kan i værste tilfælde give fængselsstraf.. Jeg har dog spist beviserne, så håber det går. Godtnok har jeg en sikkerhedskopi i køleskabet, den må jeg nok skille mig af med i morgen.
(kunne se denne tråd var gået lidt offtopic, så tænkte hvorfor ikke bare følge bølgen)
Hold kæft, det er seriøst humor det derAce skrev:Pis, vidste ikke det var ulovligt. Jeg har ellers hacket en masse løg i aftendwr skrev:hacking er strafbart ved lov og kan i værste tilfælde give fængselsstraf.. Jeg har dog spist beviserne, så håber det går. Godtnok har jeg en sikkerhedskopi i køleskabet, den må jeg nok skille mig af med i morgen.
(kunne se denne tråd var gået lidt offtopic, så tænkte hvorfor ikke bare følge bølgen)