Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Ja, jeg leder efter disse opsamlinger med lidt dejligt 80'er materiale eller andre opsamlinger tilbage fra tiden, hvor hverken Aqua eller Take That havde set dagens lys... Nogen gode bud?
nco og falcon, er det noget i kunne tænke jer at dele? Hvis ikke alle jeres albums så bare 1 enkelt eller 2. Det ville virkelig rede julen (i tilfælde af Pyrus ikke gør det).
Ja, ved godt jeg allerede har requestet disse før, men dum som jeg er jeg kommet til at slette disse opsamlinger Der er vel ingen venlige sjæle der kunne tænke sig at re-poste?
Kan sige den var vist ikke super go og iøvrigt kan man kun hente en fil per dag åbenbart... Men en klovborg tager den tid en klovborg nu engang skal tage jo
Det ville jeg være træt af at vente på, så de kommer lige op lidt forskellige steder
Kom Tilbage nu 1 Sendspace.com @ ~ 400 kbit/s upload (?? dage) Kom Tilbage nu 2 Fileho.com @ ~ 750 kbit/s upload (unlimited lifetime) Kom Tilbage nu 3 spread-it.com @ ~ 1600 kbit/s upload (14 dage) Kom Tilbage nu 4 Spreat-it.com @ ~ 1600 kbit/s upload (14 dage)
arj, det er jo for meget at forlange Falcon. Selvfølgelig er det da trist at vente en dag ad gangen, men det er hvad man kan forvente vel når man ikke køber albummet. Men et stort tak skal du have herfra for at lægge de albums op igen, 3. gang i træk. Super!
Hmmm... Har fået fejlmeddelelser de sidste gange jeg har hentet fra spread-it. Andre der har haft samme problemer? Men nu skal du ikke til at lægge dem op igen Falcon Jeg prøver bare de andre links. Jeg ville bare høre om det er mig der er problemet eller spread-it.