REQ -Ukendt sang fra indisk dværg der danser
Redaktør: Moderators
- Glaskruset
REQ -Ukendt sang fra indisk dværg der danser
http://www.fjolletobak.com/detail.php?t ... =17475&cf=
Leder efter denne sang, har ikke været i stand til at få noget ordentligt ud af det lille stykke hvor der bliver sunget, til at jeg kan google det. Så håber i kan hjælpe.
Tak på forhånd.
Leder efter denne sang, har ikke været i stand til at få noget ordentligt ud af det lille stykke hvor der bliver sunget, til at jeg kan google det. Så håber i kan hjælpe.
Tak på forhånd.
I originalen er der samplet Madonna, så mon ikke bare det er et eller andet fjols der har set det navn på Kazaa eller lign. og straks er sikker på at det er sangens titelmikkel_hansen_99 skrev:Har læst et sted, at det var et eller andet specielt mix med navnet:
"Madonna vs. MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap"... Kan dog ikke huske hvor...
<---------------------------->
§1 I'm always right
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
JayJay har ret - det er et brudstykke af MC Miker-G & DJ Sven - Holiday Rap - i 12" udgaven (den oprindelige...)
Den er fra 1986, og produceret af ingen ringere end Ben Liebrand.
Et nummer der er lavet i et hav af versioner, og ja baseret på Madonnas Holiday - hendes gennembruds single fra 1981.
Har den 12" et sted, men her er 7" versionen --> Holiday Rap
Til dem der skulle vove deres øjne et glimt af 80´rne er der lige en m-vid her --> Holiday Rap
Måske Zivago har den 12" på lager - ellers ripper jeg den gerne, hvis det har interesse
Den er fra 1986, og produceret af ingen ringere end Ben Liebrand.
Et nummer der er lavet i et hav af versioner, og ja baseret på Madonnas Holiday - hendes gennembruds single fra 1981.
Har den 12" et sted, men her er 7" versionen --> Holiday Rap
Til dem der skulle vove deres øjne et glimt af 80´rne er der lige en m-vid her --> Holiday Rap
Måske Zivago har den 12" på lager - ellers ripper jeg den gerne, hvis det har interesse
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
- Glaskruset
- Plys - det nye kuld
Ej, det er jo ikke rigtigt..den du har uploadet er kun teksten der er den rigtige
Den jeg har uppet er radio edit - altså en single version (i 86 hed det 7" version pga, vinyl størrelsen)
Den anden er helt magen til, men 2½ minut længere, og med et instrumentalt stykke med de dersens "dub dub-dub dub dub-dub" lyde...
Bagsiden er instrumental, så du kan få al det melodi du gider
- husker jeg ikke meget fejl, er der også et acapella track på den.
Jeg vender tilbage - såeh!
- Plys - det nye kuld
M.C. Miker "G" & DeeJay Sven - Holiday Rap 12&
Så er den her - 12" fra 1986! Produced By Ben Liebrand.
Tracklist:
a1 - Holiday Rap (12")
a2 - Holiday Rap (acappella)
b1 - Whimsical Touch (Ben Liebrand)
b2 - Holiday Rap (instrumental)
Mon ikke du kan finde det du mangler her
Download
· så blev dén ged vist barberet ·
Tracklist:
a1 - Holiday Rap (12")
a2 - Holiday Rap (acappella)
b1 - Whimsical Touch (Ben Liebrand)
b2 - Holiday Rap (instrumental)
Mon ikke du kan finde det du mangler her
Download
· så blev dén ged vist barberet ·
- Plys - det nye kuld
MC Miker G & DeeJay Sven - Holiday Rap 12inch vinyl-1987-plys.rar
This file has been downloaded 17 times
File size 30.65 MB, uploaded 1 day 4 hours 46 minutes ago
Gad vide om Glaskruset har fået den... det var trods alt ham der VILLE have den rigtige
This file has been downloaded 17 times
File size 30.65 MB, uploaded 1 day 4 hours 46 minutes ago
Gad vide om Glaskruset har fået den... det var trods alt ham der VILLE have den rigtige
Plys
Når man falder over en god indspilning af en af de skamspillede vinyler man har i hylden så skal den sgu hentes
Tak for den
Når man falder over en god indspilning af en af de skamspillede vinyler man har i hylden så skal den sgu hentes
Tak for den

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
- Plys - det nye kuld