Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Er det ikke blot at stille din PHP-version tilbage hos One? Jeg havde samme problem med et domæne, efter at jeg valgte PHP4 virkede intet af mit kode. Men i admin-panelet hos One, kunne jeg så ændre tilbage til PHP3. Prøv evt. det først?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
nco skrev:Er det ikke blot at stille din PHP-version tilbage hos One? Jeg havde samme problem med et domæne, efter at jeg valgte PHP4 virkede intet af mit kode. Men i admin-panelet hos One, kunne jeg så ændre tilbage til PHP3. Prøv evt. det først?
Jeg har ikke mulighed for at sætte det tilbage til PHP3 mere...
Jeg kan kun vælge mellem PHP4 og PHP5
Dit problem er formentlig at sikkerheden ved variabler er blevet øget i de nyere PHP versioner, så du skal formentligt skrive noget andet end $side? Du kan læse lidt om variabler her: http://se.php.net/manual/da/language.va ... efined.php