One.com

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

One.com

Indlæg af mimic »

Efter jeg har været fast kunde ved One.com (B-one) nogle år har jeg fundet ud af at jeg ikke har mulighed for at bruge dette stykke PHP kode mere:

Kode: Vælg alt

if(!$side) $side = "velkommen.php";
include($side);
(I må forestille jer <? ?> udenom, da brættet her ikke ville vise koden hvis disse var der!

Nogen der har en idé til en alternativ løsning på dette problem?
(Iframes er ikke et alternativ!)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Er det ikke blot at stille din PHP-version tilbage hos One? Jeg havde samme problem med et domæne, efter at jeg valgte PHP4 virkede intet af mit kode. Men i admin-panelet hos One, kunne jeg så ændre tilbage til PHP3. Prøv evt. det først?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

nco skrev:Er det ikke blot at stille din PHP-version tilbage hos One? Jeg havde samme problem med et domæne, efter at jeg valgte PHP4 virkede intet af mit kode. Men i admin-panelet hos One, kunne jeg så ændre tilbage til PHP3. Prøv evt. det først?
Jeg har ikke mulighed for at sætte det tilbage til PHP3 mere...
Jeg kan kun vælge mellem PHP4 og PHP5
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Dit problem er formentlig at sikkerheden ved variabler er blevet øget i de nyere PHP versioner, så du skal formentligt skrive noget andet end $side? Du kan læse lidt om variabler her: http://se.php.net/manual/da/language.va ... efined.php
Besvar