Det Bedste Internet Til Pengene?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Kri din hjerne...

Har du overhovedet været inde på www.tdc.dk eller www.cybercity.dk og kigge selv ?
Eller forholder du dig bare til hvad dine forælder og venner fortæller dig, for så at spørge os og få en endelig bekræftigelse ?

Hvor svært kan det være altså...

Fint nok du spørger, men det smager meget af at du ikke har gjort noget forarbejde selv.

Samlet prisoversigt for TDC: http://tdc.dk/publish.php?id=6217
Samlet prisoversigt for CyberCity: http://www.cybercity.dk/produkter/priva ... nd/priser/

Selvfølgelig kan der være en masse detalier som er forvirende vedrørende rabatgivning, har du fastnet telefon mv. Men jeg må nu sige at jeg syntes de prislister her er meget overskuelige, og nemme at gå til.

Som svar på dit tidligere spørgsmål, kan du se på TCD's liste, at 4 & 8mbit er forbrugsafregnet. Men du kan få 20/1mbit der ikke er forbrugsafregnet. (så kommer der sikkert en masse regler oven i, der handler om at du skal bo der og der, men prøv selv at kigge efter dem hvis det har interesse)
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Kri

Indlæg af Kri »

Ace
Tro mig, min hjerne er på plads, men min ven blev ved med at påstå at på alle > 2 m/bit forbindelse havde afgift pr. MB man henter.
Selvfølgelig har jeg da været inde på både TDC og CC's hjemmeside. Selvom jeg intet kunne finde om 'Pris Pr. MB afgift', blev min ven STADIG ved med at påstå det, og at de evt. kunne have skjult den.

Hvis det stadig lyder som 'no brain' til dig, undskylder jeg, men min ven er overhovedet ikke til at tale til fornuft, og derfor spørger jeg eventuelle CyberCity kunder om de har fået denne afgift på deres regning.

Men tak for jeres oplysning (både dig og EsMr).

:)
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

der findes ikke forbrugsafregnet hos CC overhoved...!!!! så er det på det rene.. :)
Besvar