RQ: Trentemøller (alt)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Låst
Mmmz0r

RQ: Trentemøller (alt)

Indlæg af Mmmz0r »

Hey folk! :)

Jeg har kigget lidt tråde igennem for alle Trentemøllers remixes. Problemet er bare, at samtlige links er expired, så jeg kan ikke downe dem :(

Er der ikke en venlig person, der gider at uppe alle (eller i hvert fald mange) af hans remixes? Ville være lækkert :D
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

jeg ville forslå du støtter ham istedet :) ved at købe dem :) må man kunne et eller andet sted
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

evt hans nye opsamlingsalbum
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Mmmz0r

Indlæg af Mmmz0r »

Jeg har tjekket rundt omkring, har købt hans nye album (The Last Resort), men det er jo ikke remixes. Vil en eller anden ikke zippe+uppe?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jeg synes fandme du skal tage dig sammen.
Det er den første danske superstar inden for elektronisk musik siden ja nok den første nogensinde.

Støt manden og de folk han remixer. Der må været noget specielt hos de folk siden de er blevet udvalgt. Jeg mener, det er ikke alle som kan sige de har sagt nej til P.Diddy på en remix efterspørgsel.
Mmmz0r

Indlæg af Mmmz0r »

Hvorfor ser jeg så, at folk upper hans numre i diverse topics? Skal man spørge anderledes? Jeg vil gerne købe den, men HVOR? Jeg kan ikke finde nogle cd'er med hans remixes.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Mmmz0r.

Det som primært har været uploadet, er hans uudgivede tracks. De såkaldte bootlegs og andre sjældenhedder. Tror ikke hele hans arbejde har været requestet eller alt arbejde af nogen anden kunstner for den sags skyld.

Jeg må som de andre give ret i, at forespørge på hele hans arbejde er måske lige for meget af det gode. Men en af grundene til at du har set ønsker af hans numre her på boarded er nok at han først lige for nyligt har fået taget sig sammen og udgivet et CD album. Således udkom han d. 9 oktober med sit debutalbum "The Last Resort"

Og hvor du kan finde hans album, tja det kan jeg svært svare på. Men bor du i Odense, er der kun Een rigtig pladebutik tilbage : http://www.moby-disc.dk/ Dem ville jeg så også vælge at støtte fremfor at købe skiven i Føtex eller hos elgiganten.

Der kan du kigge forbi engang du kommer til 5000.

Ellers ligger der nok en lille lokal pladepusher i dit nærområde.
God jagt, jeg tror ikke det bliver særligt svært at finde albummet. Måske lidt svære at finde det rigtige sted at købe den. :)

Velkommen tilbage med requests på ikke udgivede remix's eller andre bootlegs ;)
Billede
Mmmz0r

Indlæg af Mmmz0r »

Ace
Jeg har "The Last Resort", men søger remixes, som jeg slet ikke kan finde. F.eks. Yoshimoto - Do What U Do el. lign. Nu skal I ikke tage "alt" så bogstaveligt. Jeg mener blot remixes, hans cd har jeg allerede ;)

Og jeg er ikke fra Odense, ikke engang tæt på.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Heh, det kan man godt gå fejl i byen af. Hvis man siger et, og noget andet bliver opfattet. Prøv at søge lidt og se om du kan finde et tidligere request her på boarded.

Reglen er så at du skal requeste ved den enkelte tråd for det samme nummer. Men det forhindrer dig jo ikke i at lave en tråd, om "Trentemøllers samlede uudgivede værker" på et senere tidspunkt, når du har fået skrabet dem alle sammen sammen. God jagt ;)
Billede
Mmmz0r

Indlæg af Mmmz0r »

Tak... bare surt at samtlige links (jeg HAR allerede kigget trådene igennem) er døde. Jagten er allerede dødsdømt..
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

Nja. Du kunne jo bøje reglerne lidt ved at bede folk om at uploade alle ikke de bootlegs mv de kan komme i tanke om her, fordi du vil lave en samling til fryd og fornøjelse for alle her på boarded ;)

Kan da se at det her link stadig virker, tror tålmodighed er en dyd ;)

http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=1 ... ?id=a3c112
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

DU kan også købe de fleste af hans remixes på mp3 shops. du kan prøve dig frem med beatport.com dance-tunes.com audiojelly (kan ikke huske om det er com) osv.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Topic låst, alle er vist klar over der findes andre topic (Også Mmmzor!!)

Læs reglerne, og hold dig til dem. Som ny bruger giver jeg ikke gult kort denne gang - men det sker nok næste gang :) (5 gule = ban)
Låst