Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Sådan ser min systembakke på min bærbare ud nu, efter en almindelig opstart.
Det mystiske er bare, at der for en uges tid siden var 5-6 ikoner ved en almindelig opstart mod nu ét - Avasts.
De manglende ikoner er bl.a. Lydstyrke, Acer Power Manager (eller hvad det program hedder), et andet Acer-program, Windows Defender og nogle små programmer...
En dag var de bare væk... Er der nogen, der har en ide om hvad der kan være galt?
På forhånd tak!
prøv at gå ned i start > run. Og skriv msconfig [ENTER]
Tjek lige hva der ligger under Start-up.
Kan os være de er skjult, men så skulle der være nogle pill og vise det.
Højre klik på menu-linie, vælge Properties (Egenskaber)
Derefter tryk TILPAS i bunden af det pop-up billede der er kommet op.
Dj FreeLoad skrev:prøv at gå ned i start > run. Og skriv msconfig [ENTER]
Tjek lige hva der ligger under Start-up.
Det er nemlig det mærkelige - alle de pågældende programmer har flueben, så de burde starte op...
Dj FreeLoad skrev:Kan os være de er skjult, men så skulle der være nogle pill og vise det.
Højre klik på menu-linie, vælge Properties (Egenskaber)
Derefter tryk TILPAS i bunden af det pop-up billede der er kommet op.
Nope, der er ingen skjulte ikoner... De kommer slet ikke frem ved opstart..
Har du haft gang i noget hijack this? Jeg havde også samme problem efter jeg havde kørt hijack this og bare sat hak i alt, så blokerede den nemmerlig alt det der kørte dernede...
vnL skrev:Har du haft gang i noget hijack this? Jeg havde også samme problem efter jeg havde kørt hijack this og bare sat hak i alt, så blokerede den nemmerlig alt det der kørte dernede...
INTET. Har aldrig nogensinde haft "bad-ware" på min nye computer, så det kan heller ikke være det.
Prøv at lukke explorer og så åbne igen og se om de dukker op:
Alt+Ctrl+Del, og så ind udner processer og tryk afslut til explorer.
Derefter trykker du A+C+D igen og trykker nyt job og skriver explorer. Det virkede for mig.
DJ LAU skrev:Prøv at lukke explorer og så åbne igen og se om de dukker op:
Derefter trykker du A+C+D igen og trykker nyt job og skriver explorer. Det virkede for mig.
Det vil jeg lige prøve i morgen, når jeg igen skal bruge den.
UnitedPublic skrev:Eller højreklik til venstre for systembakken og vælg "egenskaber" og "tilpas"... Kan være de alle er sat til at være skjult.
DJ LAU skrev:Prøv at lukke explorer og så åbne igen og se om de dukker op:
Det vil jeg lige prøve i morgen, når jeg igen skal bruge den.
UnitedPublic skrev:Eller højreklik til venstre for systembakken og vælg "egenskaber" og "tilpas"... Kan være de alle er sat til at være skjult.
Det gør de heller ikke vis de er sat til at være "skjul altid".
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Well, der er jo nok en grund til at explore.exe var lukket ikke, og den grund kunne meget vel være spyware, men det må du jo selv om det var bare et råd.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us