som sagt, vi mænger os ikke blandt proletariatet og vendte derfor vores snobbede næser den anden vejQrazyLeg skrev:Men næ nej... Og oven i hatten gider hverken du eller hr. Vidunder at hilse i dag. Mine lunger ligger stadig på fortovet på Vesterå... Døve apperater :pSunshine skrev:det skal du ikke brokke dig til mig over. Jeg troede det var kloojve der er postmanden..
Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Jeg er glad for, at man nu lige kan tage en smuttur fra Danmark til Århus og tilbage igen. Tog lynet i morges. Tilbragte 2½ time i selskab med de fantastiske kunstværker som bliver udstillet i Racing Cars - The Art Dimension.
Så lynet hjem igen og på trods af lidt forsinkelse på grund af for mange passagerer, så sidder jeg nu hjemme og skriver denne besked.
Er det ikke fantastisk. Jeg kan huske dengang det føltes som om man skulle overnatte bare for at komme til Fyn.
...
Så lynet hjem igen og på trods af lidt forsinkelse på grund af for mange passagerer, så sidder jeg nu hjemme og skriver denne besked.
Er det ikke fantastisk. Jeg kan huske dengang det føltes som om man skulle overnatte bare for at komme til Fyn.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
PinK^^ShadoW
- Geografisk sted: langt væk
Jeg har forklaret at det var oraklet her (MIG!) der snobber nedad ved at hilse på bolchetilhængereDeejay_Wonder skrev:som sagt, vi mænger os ikke blandt proletariatet og vendte derfor vores snobbede næser den anden vejQrazyLeg skrev:Men næ nej... Og oven i hatten gider hverken du eller hr. Vidunder at hilse i dag. Mine lunger ligger stadig på fortovet på Vesterå... Døve apperater :pSunshine skrev:det skal du ikke brokke dig til mig over. Jeg troede det var kloojve der er postmanden..
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Han spiller superfedt i den film synes jeg. Slet ikke som man plejer at se ham. Jepser Christensen spiller da også ganske glimrende de få øjeblikke han er med. Nå, men alt det har jeg jo skrevet en gang før. Var inde og se den for anden gang i aftes 
Letterman er tilbage på Zulu

glæder mig til Torsdag thi der skal jeg ind og se Kåring af årets FHM forside babe 
----EDIT----
Jae så har TDC teknikkeren været forbi og rettet på mit manglende internet.
----EDIT----
Jae så har TDC teknikkeren været forbi og rettet på mit manglende internet.
Hoopstar skrev:Citat fra brok tråden: AHRG!!!!! hvad fanden!!!! grunden til mit manglende internet var en doven teknikker der skulle installere net hos naboen, næ hov der kører jo allerede et kabel det, haps det napper jeg så jeg ikke behøver at smide et nyt over, bør ikke spekulere over om der er nogen der bruger den, nej nej..
man kan sq da ikke tage et eksisterende kabel og give en anden!!!!!!!!!![]()
![]()