[REQ] Ottomix - Raggasex vs Nik & Jay - Lækker

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

[REQ] Ottomix - Raggasex vs Nik & Jay - Lækker

Indlæg af chreddy1 »

syns da ik dette bootleg har været oppe.. har hørt det i kloojve's mix.. det er lavet af DaClown.. såå DaClown, du må da meget gerne lægge det op.. oss gerne acapella'en.. (har nemlig søgt Lækker Remix (acapella) i 1000 år (i hvert fald lang tid)..
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Indlæg af Cubefyr »

har den ikke alligevel! :(
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

tror ikke der er nogen, der har den udover mig, en ven, miu, kloojve (som nok har den fra kenneth)...

har valgt ikke at smide den på nettet af flere grunde... men kun en meget beskeden kreds af venner... som alle har fået at vide ikke at sende den rundt... så den er nok svær at få fat på, men nem at lave..... hvis man har acapellaen, som jeg os personligt har fået at vide ikke at dele videre, hvilket jeg har valgt at holde...
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

Det sku og fair nok .. at holde på sit musik :D
EMR

Indlæg af EMR »

ja det er fair nok :D

men hvorfor har du valgt det ? :)
Da Clown
DJ

Indlæg af Da Clown »

EsMr skrev:ja det er fair nok :D

men hvorfor har du valgt det ? :)
Fordi, jeg ikke gad det samme skete som med dwr's (og mit) Aqua vs Nik & jay - Lækker roses.... At hver gang, man kommer til et nyt disko, så er det den påglædende dj, der siger han selv har lavet den... indtil mail, får banket det ind i hovedet, at det har han altså ikk..
Så det har meget med det at jeg gerne vil have credits for mit arbejde med mix, samtidig at den holder bedre og længere, ved at det kun er en begrænset del der har den.. hvilket gør den mere speciel....
EMR

Indlæg af EMR »

Okay. det lyder sgu rimeligt, klamt at de tar credit for noget de ikke har lavet. Kunne ellers godt tænke mig at høre den, da jeg godt kan lide begge sange :) men har fuld forståelse for at du ikke gider dele den videre.
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

EsMr skrev:Okay. det lyder sgu rimeligt, klamt at de tar credit for noget de ikke har lavet. Kunne ellers godt tænke mig at høre den, da jeg godt kan lide begge sange :) men har fuld forståelse for at du ikke gider dele den videre.
Den burde nu ikke være så svær at mixe.. ;)
EMR

Indlæg af EMR »

mikkel_hansen_99 skrev:
EsMr skrev:Okay. det lyder sgu rimeligt, klamt at de tar credit for noget de ikke har lavet. Kunne ellers godt tænke mig at høre den, da jeg godt kan lide begge sange :) men har fuld forståelse for at du ikke gider dele den videre.

Tør sgu ikke bevæge mig ud i sådan noget :D overlade det til jer
Da Clown
DJ

Indlæg af Da Clown »

mikkel_hansen_99 skrev:
True true, men tror ikke det er alle der har nik & jay feat. loc - lækker part 2 acappella... det er der jeg tror problemet er ...
EMR

Indlæg af EMR »

Er det ikke også den chreddy har søgt i så lang tid ? :D :lol:
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

EsMr skrev:Er det ikke også den chreddy har søgt i så lang tid ? :D :lol:
jo netop.. og ka ik finde den nogen steder :(..
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Det før om talte kloovje mix! Er det noget der delt før på brædtet, har søgt lidt uden held
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Da Clown skrev: har valgt ikke at smide den på nettet af flere grunde... men kun en meget beskeden kreds af venner... som alle har fået at vide ikke at sende den rundt... så den er nok svær at få fat på, men nem at lave..... hvis man har acapellaen, som jeg os personligt har fået at vide ikke at dele videre, hvilket jeg har valgt at holde...
Det tænkte jeg også med mit Boing remix. Den har jeg hørt en del steder nu dog :P Men jeg er sq glad for, at folk gider høre mit lort. Men jeg er sq ligeglad om der er en person der ta'r credit for mit musik. Folk kan jo bare skrive, hvis de ikke tror det er mig der har lavet det. Jeg skal nok skrive en meget arrogant besked tilbage til dem :D
BØH
Besvar