[REQ] Ottomix - Raggasex vs Nik & Jay - Lækker
Redaktør: Moderators
[REQ] Ottomix - Raggasex vs Nik & Jay - Lækker
syns da ik dette bootleg har været oppe.. har hørt det i kloojve's mix.. det er lavet af DaClown.. såå DaClown, du må da meget gerne lægge det op.. oss gerne acapella'en.. (har nemlig søgt Lækker Remix (acapella) i 1000 år (i hvert fald lang tid)..
tror ikke der er nogen, der har den udover mig, en ven, miu, kloojve (som nok har den fra kenneth)...
har valgt ikke at smide den på nettet af flere grunde... men kun en meget beskeden kreds af venner... som alle har fået at vide ikke at sende den rundt... så den er nok svær at få fat på, men nem at lave..... hvis man har acapellaen, som jeg os personligt har fået at vide ikke at dele videre, hvilket jeg har valgt at holde...
har valgt ikke at smide den på nettet af flere grunde... men kun en meget beskeden kreds af venner... som alle har fået at vide ikke at sende den rundt... så den er nok svær at få fat på, men nem at lave..... hvis man har acapellaen, som jeg os personligt har fået at vide ikke at dele videre, hvilket jeg har valgt at holde...
Fordi, jeg ikke gad det samme skete som med dwr's (og mit) Aqua vs Nik & jay - Lækker roses.... At hver gang, man kommer til et nyt disko, så er det den påglædende dj, der siger han selv har lavet den... indtil mail, får banket det ind i hovedet, at det har han altså ikk..EsMr skrev:ja det er fair nok
men hvorfor har du valgt det ?
Så det har meget med det at jeg gerne vil have credits for mit arbejde med mix, samtidig at den holder bedre og længere, ved at det kun er en begrænset del der har den.. hvilket gør den mere speciel....
mikkel_hansen_99 skrev:Den burde nu ikke være så svær at mixe..EsMr skrev:Okay. det lyder sgu rimeligt, klamt at de tar credit for noget de ikke har lavet. Kunne ellers godt tænke mig at høre den, da jeg godt kan lide begge sangemen har fuld forståelse for at du ikke gider dele den videre.
Tør sgu ikke bevæge mig ud i sådan noget
True true, men tror ikke det er alle der har nik & jay feat. loc - lækker part 2 acappella... det er der jeg tror problemet er ...mikkel_hansen_99 skrev:Den burde nu ikke være så svær at mixe..EsMr skrev:Okay. det lyder sgu rimeligt, klamt at de tar credit for noget de ikke har lavet. Kunne ellers godt tænke mig at høre den, da jeg godt kan lide begge sangemen har fuld forståelse for at du ikke gider dele den videre.
Det tænkte jeg også med mit Boing remix. Den har jeg hørt en del steder nu dogDa Clown skrev: har valgt ikke at smide den på nettet af flere grunde... men kun en meget beskeden kreds af venner... som alle har fået at vide ikke at sende den rundt... så den er nok svær at få fat på, men nem at lave..... hvis man har acapellaen, som jeg os personligt har fået at vide ikke at dele videre, hvilket jeg har valgt at holde...
BØH