REQ: Bitches & Ho's (Coke in my nose)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kymze

REQ: Bitches & Ho's (Coke in my nose)

Indlæg af Kymze »

Jeg har ledt og ledt efter denne sang.. jeg kan ej heller blive klog på om det er 'Da Bootleggers' eller 'Beholder Balistic' der har lavet den.
Men er ret sikker på at det er en ret kendt sang, den er blandt andet på 'Sensation Black 2005' CD2..

Håber der er en der kan hjælpe..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Ifølge coveret til Sensation Black 2005
Så er det Da Bootleggers der tår for tracket
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er korrekt.

Jeg har desværre ikke tid til at køre vinylen gennem min computer inden efter nytår. Men så skal du nok få den hvis du ikke har den inden :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kymze

Indlæg af Kymze »

Super.. jeg ser frem til år 2007 Qrazyleg :)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

der er et release ude der hedder Da_Bootleggers_-_Bitches_and_Hos-(RTEK10)-PROPER-Vinyl-2005-HB.
har den desværre på en ekstern som jeg har problemer med lige nu.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

så er det godt den kan købes på www.dance-tunes.com til sølle 7 kroner kom afsted
Method Man

Indlæg af Method Man »

Og hvis du ikke vil offer 7 kr. ligger den her:

http://www.sendspace.com/file/5jst3b
Kymze

Indlæg af Kymze »

Jeg takker method man..
Besvar