problemer med bl.a. gmail..

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

problemer med bl.a. gmail..

Indlæg af chreddy1 »

Siden jeg har geninstalleret min pc, har jeg ikke kunne gå ind på bl.a. Gmail og Netvibes.com.. nogen der har en ide til hvorfor..? skal man ha Javascript aktiveret? og i såfald hvordan gør man det?
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

aner intet om det, vil bare svare på sidste spg.

gå in på følgende hjemmeside:

Http://justgoogleityounoob.dk ;)
tast følgene: Java
tag første komne link ja det er dette link der fører dig til siden
:P
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

men har installeret det.. har gjort det ca 30 minutter før jeg spurgte om hjælp.. men jeg troede bare at JavaScript var noget andet end Java..
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Javascript bruges b.la. i forbindelse med hjemmeside bygning, Java bruges til b.la. online spil, osv.
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

ok.. men udover jeg ik ka komme ind på fx min gmail, ka jeg heller ik downloade fra SendSpace og Rapidshare fordi den sir at javascript ikke er slået til :(..
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

nååå.. den havde åbenbart fået en dårlig installation.. installerede den forfra og så virkede det hele som det plejer :)..
Besvar