Hjælp til Word.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Hjælp til Word.

Indlæg af amh »

Jeg har her på det sidste haft problemer med Word. Når jeg skal skrive et link, kommer den bare frem med nogle Tuborg klammer (se billedet) Og ikke noget link, det samme hvis man kopierer billeder ind fra nettet, uden at gemme dem på maskinen, kommer den også bare med et link til billedet. Hvordan slår man det fra ?

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... 177437.jpg
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

amh

Kan du ikke bare spørge kirsten? ;D[/b]
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Jeg vil gætte på at Word er sat til at vise feltkoder, i stedet for selve billedet, linket osv.

Du slå det fra i Funktioner, Indstillinger, fanebladet Vis. Ude i højre side står der "Feltkoder", der skal IKKE være flueben i den.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Drud skrev:Jeg vil gætte på at Word er sat til at vise feltkoder, i stedet for selve billedet, linket osv.

Du slå det fra i Funktioner, Indstillinger, fanebladet Vis. Ude i højre side står der "Feltkoder", der skal IKKE være flueben i den.
Så virker det igen! Takker. Ved ikke lige hvordan det er slået til... :s

Cardio skrev:amh

Kan du ikke bare spørge kirsten? ;D
Jeg er ikke på skolen, nu, så har ikke mulighed for at få fat i hende.. :) Tager der ud nu faktisk. Hygge :)
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Så må du hilse der ude?
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
Besvar