Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Det er sådan at jeg er ved at være RET træt af at min 19" skærm fra det tyvendeårhundrede som skal fylde halvdelen af mit skrivebord - så tænkte på om I ikke vil hjælpe mig med at sige: "der er den! Der er ingen dikkedare med den" Leder i størrelsen 19-21"
haha, de er dog ikke s å 'dyre' som der er angivet på Logitech's hjemmeside (pricerunner I ved ; )) Men det endte med at jeg tog i Metro! haha..
- Giver dig ret Solskin - for mig har et tastetur også altid været noget der skulle ha knapperne a - å ... indtil iNovo kom, ku simpelthen ikke stå for det! Og musen er nice, har bare ikke helt optimeret brugen af 'verdens mest avanceret mus' som de skriver på æsken ; )
Præcis DjMail, kan jo sagtens gå på www.edbpriser.dk eller www.pricerunner.dk, men det giver mig ikke vejledning. Jeg har ladt mig fortælle, at Samsung (fx den jeg har lagt et link til) skulle have de bedste paneler. Er vi enige herinde? ; )
Jeg vil råde dig til og tjekke folks bedømmelser inde på edbpriser inden du bestiller en, der er gerne en del der skriver derinde, så kan man lige få et indblik i for / imod på skærmen inden