Lydløs Bærbar - hvad skal der til ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
EMR

Lydløs Bærbar - hvad skal der til ?

Indlæg af EMR »

HVad skal en bærbar indeholde for at den er så lydløs som muligt ? Og ligeledes hva den skal indeholde for ikke at blive varm?

Har vist læst noget med noget Centrino, eller er jeg helt galt i byen der ?

Mvh es
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Den jeg har er en Centrino der sidder i. Den holder i min. 2 timer uden noget, og tager kun 30 min. at lade op igen. Den er så lydløs at man slet ikke kan høre den, med mindre den bliver varm, så bruger den blæseren en del.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

du skal have en processor med speed control i - det sidder blandt andet i centrino. Centrinos chipset kører med lave frekvenser og vil dermed sige at den holder strøm længere tid end mange andre. Kan kun anbefale centrino til laptops
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
EMR

Indlæg af EMR »

Okay. Men bliver Laptoppen dyrere når der sidder en Centrino i ?
Cargo
Geografisk sted: Chart Attack
Kontakt:

Indlæg af Cargo »

Ja, den er da dyrere end en Celeron eks. Og også kraftigere.. Så man betaler jo ikke kun for det blæser/strøm styring.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Sidder med en duo 2 core i en zepto znote 2425w.. Den er rimeligt lydløs.. Den summer lidt når den bliver varm, men ikke noget der kan irritere... Den har ca 4 timers idletid, og et par timer når den er presset..

En god side at kigge lidt på, hvis du overvejer at købe bærbar: http://www.notebookcheck.net/
Billede
Kymze

Indlæg af Kymze »

Husmandsråd #1 : En lydløs laptop - er en slukket laptop!
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
EMR

Indlæg af EMR »

Tak for svarene.

Kymze -> :D ja, men den skal dog godt nok køre :P
Kymze

Indlæg af Kymze »

okay EsMr, men ellers så kan hørepropper anbefales :)
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Besvar