Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg er også pissehamrende træt af TDC's teknikere..! Når vi langt om længe får besøg af en tekniker d. 27. december (hvor han dukker op "...i mellem 7.30 og 16.00 ..!" Så præcisér det da for helvede!!! ) så har vi også kun ventet ca. 4 uger på at komme på nettet... i velkomstbrevet stod der at alt virkede som det skulle og at vi kom på nettet 1. december!
Inden jeg får hele ChartAttacks TDC-mafia på nakken må jeg hellere lige gøre opmærksom på at jeg udemærket er klar over at det ikke er den enkelte teknikers skyld... men det ændrer ikke at jeg er PISSEHAMRENDE TRÆT af at skulle være uden net derhjemme..!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nogen gange er det den ekelte teknikkers skyld.. bare som ham du kunn e læse om i mit seneste indlæg her i tråden.. at han kapper mit kabel og giver til naboen..
TDC har pt stadig ikke gjort noget for at godtgøre den uge jeg var uden net.. Det er fanme for dårligt..
Ja sådanne fejl er jo sikkert teknikerens egen skyld..
Men i mit tilfælde er det jo bare fordi der er så fucking lang ventetid fordi TDC er så hamrende nærige at de ikke vil ansætte flere teknikere..
Men må indrømme at teknikeren i dit tilfælde lyder til at være mere end almindeligt blank!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
chreddy1 skrev:skulle ned i fona og købe My Chemical Romance - The Black Parade, fordi jeg havde set den i weekenden og har et gavekort på 150 dertil.. og så er den der fanme ik.!
chreddy1 skrev:skulle ned i fona og købe My Chemical Romance - The Black Parade, fordi jeg havde set den i weekenden og har et gavekort på 150 dertil.. og så er den der fanme ik.!
Skal du have fyldt samlingen op igen?
hvilken samling snakker du om?
Den samling du slettede 20GB af, eller hvor meget det var..
Skal du have fyldt samlingen op igen?
hvilken samling snakker du om?
Den samling du slettede 20GB af, eller hvor meget det var..
det var bare en masse lort der skulle rydes ud i.. og desuden har jeg den stadig.. ska bare eje den cd originalt..