Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Og så har jeg selv en Strømforsyning 350 Watt, 4 HDDere, 2 Dreve(DVD og DVD-Brænder), og så har jeg en IDE-Controller og mit grafikkort er et Asus V9520 FX5200 og det er AGP 8x
Lyder det fornuftigt? eller nogle ændringer jeg skal foretage??
jeg syns som regel når man opgradere så ender man op i en helt ny computer. udviklingen er jo så hurtig og skal du først have et nyt bundkort så kan du sq lige så godt tage ram gfx og hdd med.. og så er man jo allerede godt derop af og så køber man også resten.. det eneste man ikke skifter er jo så Kabinet, mus tastatur og skærm.
Bart skrev:
Lyder det fornuftigt? eller nogle ændringer jeg skal foretage??
Det kommer an på hvad den skal bruges til..
Hvis bare du skal have en workstation til at spille LIDT på, så er det fint nok..
Det er jo ikke de nye hotte ting du har fundet. Socket 478 bundkort er faktisk svære at finde nu til dags. System svarer til det jeg købte for 2,5 år siden.. Kører dog stadig med det, og det er ikke fordi det mangler fart som sådan..
Men hvis du bare vil have en billig comp, men rimelig kraft, så er den da fjong
CPU'en er forældet og så bør du finde et bundkort med PCI-E
Hvis du agter at gøre brug af Windows Vista på et tidspunkt vil du ikke fortryde at du har valgt en lidt mere avanceret CPU samt muligheden for at skifte til et bedre grafikkort.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_