Jeg har lige fået den nye Samsung (slide) mp3 afspiller, og vil jo selvfølgelig ha noget musik på den.
Jeg har sat den til computeren, og installeret programmet osv. Og den kan sagtens finde den.
Men når jeg overfører musik, lægger den sangene hen i den mappe, men år man trykker refresh eller tager stikket ud for at høre musikken på selve mp3 afspilleren, så er de sange man har overført der ikke.
Meget mystisk set i lyset af man ser den overfører osv. men det er ligesom om den ikke får rigtig fat i sangen.
Der står i instruktions bogen at den kun virker til USB 2.0, og jeg har det der er en tand langsommere, men det burde da ikke være noget problm? og slet ikke når den sagtens kan finde mp3 afspilleren?
Hvad kan det skyldes?
På forhånd tak
Problemer med mp3 afspiller
Redaktør: Moderators
Problemer med mp3 afspiller
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Kan du ikke komme til at flytte filerne ved 'træk slip metoden' ?
nå jeg smider mp3afspilleren i maskinen ser jeg den som en flytbar disk, ligesom usbnøgler, digicam og hvad man ellers kaster i usbportene...
nå jeg smider mp3afspilleren i maskinen ser jeg den som en flytbar disk, ligesom usbnøgler, digicam og hvad man ellers kaster i usbportene...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.