Techno - dance

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Låst
Birdsong

Techno - dance

Indlæg af Birdsong »

Tænkte på om nogle ville smide noget fedt techno/dance op til mig.. Da jeg skal til julefrokost i aften.. Så skal jeg have noget fedt musik med.. ;)

På forhånd tak..
nesia

Indlæg af nesia »

jvf. de gældende area regler vil jeg mene dette indlæg skal slettes:
5.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste.
Men jeg er jo ikke mod ;)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

nesia skrev:jvf. de gældende area regler vil jeg mene dette indlæg skal slettes:
5.
Et request på alt det nyeste inden for en genre, eller hele top20 vil blive slettet. Man må selv sørge for at holde sig up to date med hvad der rører sig inden for den genre man hører, og top20 kan nemt findes på p2p-programmer. Specifikke req på enkelte numre er i orden, man aldrig alt det nyeste eller en hel chart liste.
Men jeg er jo ikke mod ;)
Det er vel det samme som at requeste julemusik.. som der er blevet gjort mindst 5 gange hvert år.
BØH
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Tja.. kan kun sige - hvis der skal dømmes må det blive op til Admins...

- alle andre: STFU!

Iiih altså - hader osse når folk leger politi på landevejen... :mad:

Godt nytår anyway... :thumbleft:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Birdsong

Indlæg af Birdsong »

Bar jo bare folk om at smide noget fedt musik op ? Spørger ikke om en hel Cd eller lign. Skulle bare bruge noget fedt musik, som jeg skal bruge i aften.. Lige meget om det er nyt eller ej..
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Gult kort givet, jf. regler (som nævnt)

Topic låst.
Låst