Shayne Ward vs. Bryan Rice

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
D3FrozTt

Shayne Ward vs. Bryan Rice

Indlæg af D3FrozTt »

Jeg havde for nylig en heftig diskussion med kæresten om hvem der lavet "No promises"

Mit bud:
Bryan Rice

Hendes bud:
Shayne Ward

Vi smutter så ind i en pladebutik og finder ud af at det er Shayne Ward der har lavet den og øv øv øv for mig... men så smutter jeg hjem og downloader sangen med Bryan Rice og den er jo fuldstændig magen til...

altså man har tit hørt om folk der laver genindspilninger af gamle numre men de her er jo begge udkommet i 2006 så vidt jeg kan se og de er jo 200% identiske - nogen der kender historien??

Er der bare fordi vi ikke kan promovere Brian Riise i det stur-stur-sture udland?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Bryan Rice. Shayne Ward lavede den efter Bryan Rice - eller rettere, Ward lavede en coverversion af Rice's original.
http://en.wikipedia.org/wiki/No_Promises
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Gå lige ned og los pladebutiksfyren i løgene for mig.
BØH
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det minder mig fandme om hende Milton der lavede en sang, som hende Jamelia lavede 100% magen til.
Yew
Geografisk sted: 3460
Kontakt:

Indlæg af Yew »

Lau det kan jeg også huske, tyvstjålet eller retter sagt købt rettigheder el. lign. hendes succes blev da snuppet fra hende :D
naRf

Indlæg af naRf »

DJ LAU skrev:Det minder mig fandme om hende Milton der lavede en sang, som hende Jamelia lavede 100% magen til.
Christine Milton - Superstar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Vi havde også mange diskussioner om hvem som havde lavet Superstar... Og ja, det var jo så 2 som havde det.
Figther

Indlæg af Figther »

det skal så lige siges at det var Remee der er tekst forfatter, der havde solgt den til hende den brune skønhed...
Besvar