Hjælp til S/E W800i og kontakter

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Hjælp til S/E W800i og kontakter

Indlæg af amh »

Jeg har lige anskaffet mig sådan en mobil, men de kontakter jeg har fra min gamle Nokia 6230 er smidt ind på computeren, så jeg også kunne sende dem videre til W800i via Bouetooth. Sådan skulle det dog ikke være. Hvis jeg skulle ha dem overført skulle jeg accepterer hver enkelt (der er ca. 245 kontakter) på telefonen. Hvordan gøres dette meget nemmere? For det har jeg ikke tålmodighed til. Har prøvet det ZyB men kan ikke få kontakterne ned på mobilen. Nogle som kan hjælpe ?
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Hvis den ej er sim låst kan du vel bare smide de numre fra din gamle mobil over på simkortet og så sætte den i den nye og smide dem ind på telefonen..?
Billede
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

du kan sætte tlf til at acceptere auto inde i BT indstillingerne for mine enheder på tlf..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

vnL skrev:Hvis den ej er sim låst kan du vel bare smide de numre fra din gamle mobil over på simkortet og så sætte den i den nye og smide dem ind på telefonen..?
Jeg kan have 50 nr. på sim kortet :/
Hoopstar skrev:du kan sætte tlf til at acceptere auto inde i BT indstillingerne for mine enheder på tlf..
Det er sket, men det hjælper ikke på kontakter, kun på alt det andet den sender... :s
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

kun 50 numre ? er dit sim kort fra mellem-krigs tiden ?
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

DjMail skrev:kun 50 numre ? er dit sim kort fra mellem-krigs tiden ?
Jeg har CBB, og der står der kun kan være mener der står 50 eller 70 :(
Besvar