Extern Harddisk

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Extern Harddisk

Indlæg af raffay »

Er ude for at gennemsøge markedet for externe HDD tilsluttet via USB. Jeg søger en på minimum 100gb. Er der noget man skal lægge specielt mærke til ved køb af en sådan? Hvad er forskellen på dyr og billig? Den skal bruges som backup så hastighed og sådan er ikke så vigtigt. Nogen der kan anbefale en bestemt model til en billig penge?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Du skal være heldig, hvis du kan finde en extern harddisk på 100 Gb. Stort set alle externe harddiske du kan købe nu er i snit på 250 Gb og koster i omegnen af en tusse inklusiv usb kabel og transformator.

Selv om hastigheden måske ikke betyder så meget så gå alligevel efter 7200 rpm og 2 mb buffer.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Acid
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

Jeg tror næsten kun man kan få 2,5" HDD i 100GB, de koster bare lige så meget som en 250GB 3,5" så det kan ikke rigtig betale sig.

Jeg bruger selv en Amitech 250GB som backup disk og den har aldrig givet problemer.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=205057
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

ok perfekt for info drenge :)
Skal man skrive noget her?
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Maxtor OneTouch II har jeg været godt tilfreds med har 3 x 300 giga af den model, men du bør nok kigge på deres III model da det jo er den nyest nu.

Mine køre 24/7 og har gjort det i over 2 år nu og der er ingen problemer med dem, men de er så også godt kølet ;-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Jeg har fået afvide at det er billigere selv at samle en, dvs. købe en box og en harddisk og så sætte dem sammen. så kan man jo også altid pille den ud af boksen, og så sætte den ind i din computer.
Besvar