Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Er der nogen der har et release af S&M til at ligge? Som de også vil uppe?
Så ville jeg blive glad
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
af en eller anden årsag finder jeg lige ud af at der mangler et par tracks. Kan lige finde min CD frem igen og rippe den. Så der går nok lidt mere tid end en time så hvis det er iorden med dig
Har mistet min cd men har stadig coveret mærkeligt nok. HVis du gider at uppe dem et sted ville jeg bliver igtig glad
Tusind tak for det!
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
pono skrev:Den koster nu ikke så meget i din lokale pladeforhandler
Jeg har købt den en gang.. Det må være nok