nyt megamix italydance re

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Låst
zyark

nyt megamix italydance re

Indlæg af zyark »

Cokeline! iorden at LOCK topic
hvis der er noget galt ? men er der det?
Find ud af det før du beskylder mig for noget
du jo ikke ved :)

"Sørgeligt at kræve 126,- for en CDR for et mix som ikke engang har rettigheder til.

Wrong Forum! Locked"

126,- for en CD-R yep korrekt! men endnu engang
som faktisk står på websiden er det en lovlig CD-R
Lavet af pladeselskabet der har de rettigheder der skal til!.
står også på websiden.
så er 126,- galt ?
Greeetings

Zyark.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

du skal regne med at få endnu en warning for at lave et nyt topic om det samme..
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Du er da kun kommet herind for at reklamere. Dine post handler kun om reklame for enten megamixes eller dårlige tunes.

Tror ikke der er så mange herinde der hører italo og tror absolut ikke der rigtig er nogen herinde der er villig til at betale 126 for at en person har klippet nogle sange sammen og kaldt det for et megamix.!

Tænk dig lidt om når du opretter en tråd, og så er der jo en grund til at topic er låst. Hvis du er utilfreds kan du sende en pm til administrator i stedet for at oprette en ny tråd om beklagelser.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Generelle retningslinier for brugere på Chart Attack skrev:1.1.
Hvis en bruger ser sig uretfærdig behandlet af en moderator kan denne til enhver tid tage det op med ham i en privat besked. Hvis brugeren stadig føler sig uretfærdig behandlet kan han/hun gøre to ting. A) Tage det op med en moderator for det pågældende area. B) Skrive sin klage i Backstage Area. Uanset hvilken løsning, der vælges bliver det taget op med de resterende moderators, hvorefter en endelig beslutning tages.
zyark

Indlæg af zyark »

Deejay Wonder
"for at en person har klippet nogle sange sammen og kaldt det for et megamix.!"

Hvis et megamix er lavet nice & lovligt igennem et pladeselskab er det jo en kunst i sig selv vel?.
Der er jo ikke mange megamixes ude commiciel nu til dags og nu kan jeg jo præsentere et ? er det da ikke ok ?

Den måde det er megamixet på er jo blevet godkendt af pladeselskabet.
Greeetings

Zyark.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg har selv reklameret med mine egne megamixes - men tror du har valgt et forkert board.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du har oprettet en ny tråd bare for at brokke dig og fortsætte med dit kommercielle indlæg.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
zyark

Indlæg af zyark »

Jeg brokker mig da ikke :), burde da være ok at forklare, når en siger at det er en ulovligt det jeg sælger.
er dette da ikke fair nok ?
Greeetings

Zyark.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jo det er helt sikkert fair nok, men det vi prøver på at fortælle dig er det samme, som der står i regelsættet. Jeg har citeret fra det før, men jeg fremhæver det lige igen:

Kode: Vælg alt

Hvis en bruger ser sig uretfærdig behandlet af en moderator kan denne til enhver tid tage det op med ham i en privat besked. Hvis brugeren stadig føler sig uretfærdig behandlet kan han/hun gøre to ting. A) Tage det op med en moderator for det pågældende area. B) Skrive sin klage i Backstage Area.
Det vil altså sige, at her i dit tilfælde hvor en moderator, Cokeline så vidt jeg husker, har låst dit indlæg skal du tage det op med ham i en privat besked. Hvis Cokeline ikke kan få dig overbevist om, at hans handling var i overensstemmelse med regelsættet, så kan du tage det op med nogle af de andre moderators, som er dem med grøn eller orange, eller du kan skrive et indlæg i Backstage Area, hvor du beskriver problemet.
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Som Sunshine så fint pointerer, så står der i reglerne hvad du skal gøre hvis et topic bliver låst.
Dem har du vel læst inden du trykkede accepter??

Hvis du gerne vil have en kommentar knyttet til den tråd der er låst må du sende en PB til en moderater.
Så kan det være de vil gøre noget.

Og når det nu drejer sig om et Megamix, så er der et Megamix forum, hvor indlægget nok skulle have være skrevet.

-- EDIT --
Ahh slået med et minut ;)
Hurtigere klovn, hurtigere..
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Stadig er det det forkerte forum!

og iøvrigt nice cover...

http://www.evenmore.dk/thisroxx-vol01.jpg

Lavet i word?

Rent faktsik samme font som da jeg dengang lavede invitationer til min blå mandag... Bliver helt nostalgisk :roll:

Overvejer at købe cd'en for coveret's skyld :)
Låst