nogen der kan hjælpe her..? jeg skal bare finde ud af hvordan man printer på begge sider af et A4 papir.. og skal bruge det inden fredag, da det er til vores projektopgave, der skal afleveres fredag kl. 13..
på forhånd tak
Redaktør: Moderators

Rolig nu.chreddy1 skrev:tror du selv jeg kan få manualen udleveret af skolen?

Ved du hvad din lille *****. Du skal ****** ikke komme med sådan nogle kommentarer, når jeg prøver på at hjælpe dig. Du bør måske også tænke på at du ikke havde sagt at det var skolens printer, vel?chreddy1 skrev:tror du selv jeg kan få manualen udleveret af skolen?

Chreddy1: Sig undskyld for din dårlige attityde eller få 1 måneds ban fra brættet!!!DJ LAU skrev:Ved du hvad din lille *****. Du skal ****** ikke komme med sådan nogle kommentarer, når jeg prøver på at hjælpe dig. Du bør måske også tænke på at du ikke havde sagt at det var skolens printer, vel?chreddy1 skrev:tror du selv jeg kan få manualen udleveret af skolen?Sagde også bare, at du skulle skaffe manualen!!!
LOL @ that oneFeffe skrev:Chreddy1: Sig undskyld for din dårlige attityde eller få 1 måneds ban fra brættet!!!DJ LAU skrev:Ved du hvad din lille *****. Du skal ****** ikke komme med sådan nogle kommentarer, når jeg prøver på at hjælpe dig. Du bør måske også tænke på at du ikke havde sagt at det var skolens printer, vel?chreddy1 skrev:tror du selv jeg kan få manualen udleveret af skolen?Sagde også bare, at du skulle skaffe manualen!!!
Ikke for at være bisse eller noget, men hvis jeg nu trykker på dit brugernavn og derefter "find all posts by Ace" kan jeg finde de første 5 kommentarer, der ikke siger noget særlig pænt..Ace skrev:Luk...DjMail skrev:Spred kærlighed ikke grimme illustrationer lavet i Paint
Hvis du ikke kan sige noget pænt, så lad værre med at sige noget.