Internet Explorer på Dansk fra idag!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Stille lige spørgsmålet her, da de rosende ord til Opera da lige skulle testes. Må sige det kører stærkt, ingen tvivl om det. Lige så nemt at finde rundt i FF 2, og lige så kompativel ser det ud til.

Men når jeg bruger links som refererer til et punkt længere nede af siden, f.eks. som det kan gøres ved at søge på nye posts her på boardet og så klikke på det lille ikon ud for topic overskriften. Så vil den automatisk springe ned til det nyeste reply, fra siden sidst man var på boardet. Men her er det jeg ikke fatter Opera, den skal stå og vente på at HELE siden er loadet, dvs. alt tekst og alle billeder, inden den springer ned til den nyeste post - træls ventetid.

Så spørgsmålet er så om man kan ændre dette nogen steder i Opera settings, for kan man ikke dette har jeg allerede droppet det igen - jeg gider ikke vente 30 sekunder på at den henter alle billeder (på grund af langsomme hosting løsninger), bare for at den selv springer ned og viser den tekst som den allerede har hentet :!:
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Jeg prøvede det i et par andre forums, og der røg jeg direkte til nyeste post. Her på CA hænger den lidt - sikkert pga billederne/hosting. Det er ikke noget, der generer mig, men point taken... når home.no er nede tager det lidt tid at surfe på det her board ;) Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan det kan ændres i settings i Opera, men ser lige, at min Firefox hænger på samme måde.

Et par guld ting i Opera, som jeg bruger en del er højreklik og paste/go to/notes & mail. Tag et ord fra en side og højreklik det direkte i googlesøgning - samme i adresselinie, paste n go. Mailklienten er simpel og hurtig (indbygget). Mailklienten har ikke skyggen af de features Outlook har, men den starter på 1/100 sekund og søgning i mail er ligeså hurtig.. Den har ikke backup som Outlook, så jeg sender al mail til et par Gmail kontoer for en sikkerheds skyld ;)

Sidst men ikke mindst, så er det sikkert den sidste browser, der er mål for hackere, så sikkerhedsmæssigt har Opera sparet mig for mange overvejelser gennem årene. Selv om FF og IE er kommet til at have mange af de almindelige features i Opera, synes jeg stadig bedst om Opera..
Besvar