bedste brænde program?.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

bedste brænde program?.

Indlæg af BenaxD »

Heij vil i ikke lie hjælpe mig med det bedste brænde program hvad skal jeg vælge?. kender nero men kan ik finde det nyeste.[/code]
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

jeg har en nero 7 trial (den nyeste version, tror nok den hedder Reloaded) og en crack til den..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hej og velkommen til :)

Vær opmærksom på at give folk noget tid til at svare. Der gik 30 minutter mellem dine to indlæg (har slettet det nyeste). Det er ikke alle der besøger boardet hver time. De generelle retningslinier for brug af boardet kan findes [url=http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?t=14688]her[/her]

Hvad angår dit spørgsmål såvil jeg mene Nero er et af de bedste på området. Ikke nødvendigvis det nyeste - en version 5.x eller 6.x vil kunne klare arbejdet tilfredsstillende. Et andet alternativ mange foretrækker til cd og dvdbrænding er Roxio's Easy Media Creator.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
BenaxD

Indlæg af BenaxD »

okaay. tak kan jeg få et link?
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

QrazyLeg skrev:Hej og velkommen til :)

Vær opmærksom på at give folk noget tid til at svare. Der gik 30 minutter mellem dine to indlæg (har slettet det nyeste). Det er ikke alle der besøger boardet hver time. De generelle retningslinier for brug af boardet kan findes her

Hvad angår dit spørgsmål såvil jeg mene Nero er et af de bedste på området. Ikke nødvendigvis det nyeste - en version 5.x eller 6.x vil kunne klare arbejdet tilfredsstillende. Et andet alternativ mange foretrækker til cd og dvdbrænding er Roxio's Easy Media Creator.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

BenaxD

Indlæg af BenaxD »

sorry. og tak for hjælpen alle sammen i er for nice. :wink:
Besvar