Mærkeligt lyd problem ?? Hjælp

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Tjilloh

Mærkeligt lyd problem ?? Hjælp

Indlæg af Tjilloh »

Jeg er stødt i et meget underligt problem synes jeg selv. :roll:

Når jeg sidder på Ventrillo og snakker med folk, så kan folk høre det musik jeg hører hvis jeg trykker på "snakke" knappen. Og jeg tænkte hmm. Det må da være ventrillo der er noget galt med, men nej.

Jeg prøvede at sætte en mp3 fil på og gå ind i lydoptager(hvor efter jeg startede optageren). Selvom jeg piller både høretelefoner og microfonen fra lydkortet. Så kan man stadig "genspille" den mp3, jeg testede med(+ alt anden form for lyd på pc'en). Det virker som om at alt udgående lyd går ind over mic-indgangen og bliver gengivet ? Det virker da mærkeligt når skidtet(min mic) er taget fra.

Det må være en form for software fejl, men hvad ? Har prøvet med et andet lydkort, hvilket resulterede i helt det samme.

Håber at nogen kan hjælpe ??? Ellers må jeg formatere, for det ikke til at holde ud :)
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Lydstyrke ->
Indstillinger ->
Egenskaber ->
Tryk på indspilning og sørg for at "Wave"/"Stereo mix", eller hvad det nu måtte hedde, er slået til samt "Mikrofon" ->
Klik "OK" ->
Sæt hak under "Mikrofon".

Hvis ikke det er problemet, så ved jeg desværre ikke hvad det kan være.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

du har ikke et webcam med mik i eller indbygget mic i din computer?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tjilloh

**

Indlæg af Tjilloh »

nej overhovedet ikke. Det plejer at virke helt fint, men pludseligt er det fucked helt op. Jeg tester din løsning når jeg kommet hjem Psyclone :)

takker for hjælpen!
Tjilloh

**

Indlæg af Tjilloh »

Måtte tage udvejen, som var at formatere. Løsningen på alt ondt :)

Det passede mig også ganske fint, da jeg skulle installere Xp service pack 3 :) - top nice..

Men nu virker det igen, så det må have været codec/software fejl!!
Besvar