Byen i København?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Gæsterlister, tror man er smart eller ej .. Ses på Emma i aften!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Shik

Indlæg af Shik »

amh skrev:Var på Luux aka (S)ummerclub første gang torsdag den 28. Det var nu meget hyggeligt, men nok liiige fint nok for mig. Guld tapet på væggende, og kun fordi det var torsdag kostede drinks kun 30-35 kr. En almendelig Isbjørn koster på en lørdag 85 kr.! 8O Men måden at score gratis drinks på, var at udfylde de flyers som lå på bordene, man skulle udfylde navn adresse tlf. nr. mail adresse alder osv. Så fik man en gratis drink. Nåede og udfylde en del = gratis drinks!! haha, de læste ikke hvad der stod på dem. Men ved ikke om det kun er torsdag de ligger flyers ud. Men en billig brandert. Haha.
LOL, jeg vidste slet ikke at man stadig lavede isbjørnen!!
Jeg tilslutter mig Turbinehallerne, Culture Box, Vega, Rust, Slik.

Undskyld hvis jeg hev op i en gammel tråd.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FrZ skrev:og stella polaris ikke at forglemme, dog lidt anderledes
Jeg skulle have været til Stella Polaris her til aften på Statens Museum for Kunst. Der var dog en kø som sagde spar to til alt hvad jeg havde set tidligere, og vi blev enige om at opgive det.

I stedet endte jeg på pro-69 stedet Moose ved Gammel Mønt og L.A. Bar. Faktisk ikke helt tosset sted, priserne taget i betragtning. Men dog vil jeg sige at Pilegården rundt om hjørnet på Pilestræde trumfede det hele. Sikke et sted. Lidt værtshus-stemning, krydret med lidt ungt blod og du havde et rigtig hyggeligt sted. Der var også en del søde tøser, og priser som absolut var til at have med at gøre.

Nu sidder jeg på Nørrebro, lidt halv-snaldret og venter på min kæreste skal komme hjem fra arbejde. Men hyggelig aften var det nu.

For starfuckerne her på CA, så var på Nikolaj Lie Kaas og ham hans fede sidekick fra Storebælts-reklamerne, og et par andre af de sædvanelige fra de danske spillefilm at finde på Pilegården. Nu ikke at det gjorde den store forskel.
nco\\ CHART ATTACK 1999
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:
FrZ skrev:og stella polaris ikke at forglemme, dog lidt anderledes
Jeg skulle have været til Stella Polaris her til aften på Statens Museum for Kunst. Der var dog en kø som sagde spar to til alt hvad jeg havde set tidligere, og vi blev enige om at opgive det.

I stedet endte jeg på pro-69 stedet Moose ved Gammel Mønt og L.A. Bar. Faktisk ikke helt tosset sted, priserne taget i betragtning. Men dog vil jeg sige at Pilegården rundt om hjørnet på Pilestræde trumfede det hele. Sikke et sted. Lidt værtshus-stemning, krydret med lidt ungt blod og du havde et rigtig hyggeligt sted. Der var også en del søde tøser, og priser som absolut var til at have med at gøre.

Nu sidder jeg på Nørrebro, lidt halv-snaldret og venter på min kæreste skal komme hjem fra arbejde. Men hyggelig aften var det nu.

For starfuckerne her på CA, så var på Nikolaj Lie Kaas og ham hans fede sidekick fra Storebælts-reklamerne, og et par andre af de sædvanelige fra de danske spillefilm at finde på Pilegården. Nu ikke at det gjorde den store forskel.
Hehe, var selv på Pilegården i fredags - men det var bestemt ikke et sted jeg syntes om.. Lidt for kedeligt til min smag :)

Palermo er meget mere min kop the :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

FrZ skrev:Hehe, var selv på Pilegården i fredags - men det var bestemt ikke et sted jeg syntes om.. Lidt for kedeligt til min smag :)
Det som jeg faktisk synes gjorde stedet godt. Det var at de ikke spillede så skide højt. De havde åbenbart store problemer med naboerne og støj. Til trods for værtshuset havde ligget der i over hundrede år. Så man skulle jo mene at naboerne var bekendt med der lå et værtshus der inden de flyttede ind. Men åbenbart ikke. Så stedet havde fået sat en decibel-begrænser på deres forstærker af en art, så de kunne simpelthent ikke spille højere. Fancy.

Nu ved jeg ikke hvor mange mennesker der var der fredag, men stedet var absolut godkendt om lørdagen.
FrZ skrev:Palermo er meget mere min kop the :)
Er det lige i nabolaget?
nco\\ CHART ATTACK 1999
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:
FrZ skrev:Palermo er meget mere min kop the :)
Er det lige i nabolaget?
Det stedet havde af plusser:

<li>Hyggeligt
<li>Roligt
<li>Værtshusagtigt for unge

- Det er bare ikke hvad jeg søger i byen, sjovt der ikke var de gamle druknisser derinde, men det var stadig for kedeligt.

Palermo ligger nede ved Gråbrødretorv, det er for 21-26 årige. Stedet er hurtigt blevet kendt som Jura-studiets afterbar om fredagen, men er udover det bare et rigtigt fedt sted i 2 etager. Musikken er elektronisk, dog er det ikke for at danse man kommer der. Der er et lille gulv på anden sal (hvor dj'en står), men det er mest for sofaerne og baren man er der.

Priserne er let pebrede, men stemningen er altid god, og der altid hammer mange lækre damer (sidst men ikke mindst - INGEN ENTRÉ!!) - det er jo ikke et diskotek, "bare en café/bar/værtshus"...

Kan anbefales, hvis man kan holde de oversmarte jur-studerende ud (de er lidt for "vi ejer verden og er klogere end jer alle sammen"). Dog er deres damer altså lækre!!!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Faktisk te rigtig fedt sted til en lidt mere stille og rolig aften. Også fedt på en stille onsdag :D
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Besvar