Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Har 1 pc, 1 lcd 1 projektor,
lcd har vga ind
projektor har vga ind
Jeg mangler et stik der splitter et vga signal til 2, så jeg kan sætte begge enheder til uden at skifte noget stik, jeg købte et simpelt vgasplitter kabel fra
SANDBERG (billigt men tilgengæld noget lort) billedkvaliteten fucker med 40-50% når jeg sætter enhed nr. 2 på.
Derfor søger jeg noget ekspertise, hva skal jeg købe ?
ps det må gerne være billigt...
Langt de fleste grafikkort har 2 udgange. Sæt din skærm til den ene og din projektor til den anden. Hvis den ene udgang er digital DVI skal du bare bruge en adapter. De koster stort set ingen penge.
sådan et stik har jeg, men der kommer ikke noget billede på... skal man ændre noget i opsætningen på grafikkortet for at der kommer et signal ud fra dvi porten ?
Inde i dine skærm indstillinger kan du vælge om du vil bruge en eller to skærme, og om skærmene skal vise det samme, eller om du vil have et stort billede som fylder begge enheder.