"Kun" Med-producer. Hovedmanden bag er Caneodder skrev:For lige at vende tilbage til Morten Hampenberg, så er det sidste jeg har hørt, at han skal producere Inez's album.
Hvad er der blevet af Hampenberg & Barcode Brothers
Redaktør: Moderators
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Nogen af de ældre brugere der kan huske da jeg havde læst at Dj Encore havde stjålet "I see right trough to you" temaet af en tysk Dj og jeg skrev om det herinde hvor han så kom på Chart Attack for at forsvare sig?
Hvad blev der af ham?
@CS-Jay
Har lige et spørgsmål...
Da du lavede et nummer (Pavane) med Tranzonic... Er det nogensinde udkommet? Synes det var pisse fedt dengang!
Hvad blev der af ham?
@CS-Jay
Har lige et spørgsmål...
Da du lavede et nummer (Pavane) med Tranzonic... Er det nogensinde udkommet? Synes det var pisse fedt dengang!
- optimusprime
- Geografisk sted: Zihuatenejo
- Kontakt:
Jøsses, en gammel tråd..
Kan da lige fortælle til dem, der ikke ved det, at Christian fra stregkodebrødrene stadig lever af at lave musik. Sammen med min homeboy Esben har han producerteamet PhatPhase, som blandt andet står bag Dario Von Slutty(!), Puppet Generation, KNA Connected og den nye rapper Mosays.
YOYOYOYO!
Kan da lige fortælle til dem, der ikke ved det, at Christian fra stregkodebrødrene stadig lever af at lave musik. Sammen med min homeboy Esben har han producerteamet PhatPhase, som blandt andet står bag Dario Von Slutty(!), Puppet Generation, KNA Connected og den nye rapper Mosays.
YOYOYOYO!
Encore alias Andreas, har det super godt... Læste med ham nede på ruc i godt og vel 3 år, han læser HA videre dernede et sted.. Og musikken, ja han laver en del, det er mest hygge projekter, f.eks. Mænd I Slips - Lasse Tyr, mener jeg den hedder. Ellers så producerer han mere sange til andre, ved han har produceret for en række engelske sange til den engelske singlehit liste.Cokeline skrev:Nogen af de ældre brugere der kan huske da jeg havde læst at Dj Encore havde stjålet "I see right trough to you" temaet af en tysk Dj og jeg skrev om det herinde hvor han så kom på Chart Attack for at forsvare sig?
Hvad blev der af ham?
Plus en masse andet, blandt andet en melodi gran prix sang, som vi vandt med i rucs mpg tilbage i 04
Men han hygger sig meget og giver den gas, koncenterede sig en del om projekter indenfor musikbranchen, hvor han analyserer en del..
Ved han kigger lejlighedsvis med herinde, så hermed gider du ikke at hilse de gamle 14.2'ere.. Ellers så ses vi jo nok dernede på Marbjerg mark
- optimusprime
- Geografisk sted: Zihuatenejo
- Kontakt:
</center>