Drop it like its hot Bastard

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

tænkte lige jeg ville sparke lidt liv i den her. Der er vel ikke nogen derude som ligger inde med nogen bastards som ikke er nævnt i tråden?
Skal man skrive noget her?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Du kunne måske prøve at granske din hjerne og se om du kunne komme med mere info...
F.eks ville genre være en god ide.
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

jeg har både gransket og gnasket... Men er kommet til det punkt hvor jeg ikke længere kan huske noget som helst af den andet end hvad jeg allerede har nævnt. Derfor spørger jeg såmænd bare efter de bastarder som IKKE har været oppe at vende her. For selvom den oprindelige bastard jeg ledte efter ikke er dukket op endnu har jeg alligevel godt kunne bruge nogen af dem der er blevet uploadet :)

Men hvis jeg skulle sige noget om genren kunne det minde lidt om Grease vs. Dr. Dre and Snoop - Youre The One I Want In The Next Episode. Dog mener jeg ikke det var bygget over en musical, men nogenlunde samme beat og rytme.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Okay jamen så ved jeg da ihvertfald nu at jeg ikke kan hjælpe hehe :)

Havde dog også kun et boogleg i tankerne og den passer næppe ind i den beskrivelse
Brugeravatar
VioLogic
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af VioLogic »

Files expired :( Nogen der gider oppe igen? :D
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hvilken tænker du på viologic ? der er en del links :)
Besvar