Req: ID på ældre nummer (Video)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: ID på ældre nummer (Video)

Indlæg af Zster »

Hey!

jeg faldt over denne video fra Joachim Garrauds hjemmeside.
Kan godt huske nummeret men ikke navnet... Er der en der kan hjælpe?
http://www.joachimgarraud.com/video/pod ... e_2005.m4v
Det er det første nummer han spiller. Der hvor introen er med Synthezieer/Keyboard...

På forhånd tak :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Er det Meet her at the love parade du tænker på ?
<---------------------------->
§1 I'm always right
kunno

uhh

Indlæg af kunno »

hopper lige med på den her Req , vil jeg også super gerne have fingrene i 8)
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Da hool - Meet Her At The Loveparade
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Det rigtig! Tusind tak!
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af farmer »

Er der nogen der har denne på cdm/cds eller andet ? kunne godt tænke mig nogle andre remix'es end radio edit :)
Besvar