extern harddisk box

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
mikeman dk
Kontakt:

extern harddisk box

Indlæg af mikeman dk »

jeg har lige fået mig en Ny pc fra HP. i den er der mulig hed for at sætte et "personal drive" ind bag en låge. dene kan jeg kun finde i en 160 gb version originalt fra hp til ca 1200-1500,-. er der nogle som ved om man kan få andre externe boxe uden harddisk som passer ind med firewire stikket osv. har prøvet på google man kan ikke finde noget
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Hvilken HP er det ?

Spec. fra HP's side ville nok hjælpe lidt til at forstå hvad det er for stik, og hvor meget plads der er kabinettet til disken.

__
Rodede lige lidt på HP's side, og fandt frem til denne http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho ... 01819.html

Hvis det er sådan en som passer i, så findes der i hvert fald også en 300 GB udgave.
Besvar