Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg sidder på arbejdet og har derfor ikke mulighed for at afspille videoen... Hvad er budskabet? Eller det noget, der skal ses før man kan afgøre noget?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hvis man udelukkende skal dømme ud fra videoen, må det klart være Wii'en der vinder , men ellers vil jeg holde på PS3.
Der er minusser, bl.a. det at "rumble" funktionen ikke er i de nye PS3 joypads.
Men hvad der virkelig tiltaler mig, er blu-ray dvdafspilleren i PS3'en. For et par dage siden, fik jeg selv muligheden for at kigge nærmere på en blu-ray dvd-afspiller fra Sony, og for satan et billede den kan sende afsted! Helt klart det mest vanvittige billede jeg nogensinde har set på en 32", 37" og 42" LCD på samme tid (de var sat til gennem en HDMI opdeler).
Fuck jer.
Ikke drille chreddy. JEG TAGER OGSÅ I MERLIN NOGLE GANGE.
Og for at det ikke skal være løgn, så tager jeg også tit i Fona, El-Giganten, Electric City, EB Games og endda købmanden! omgooses.
chreddy1 skrev:
det gør jeg så heller ikke.. er bare nogle gange dernede for at se om der er kommet nogle nye ting jeg ska købe..
Købe = Requeste på CA og så downloade ?
nu ska det lige siges at det kun er musik jeg downloader.. film og spil køber jeg (oftes originalt, men har da nogle brændte skiver jeg har købt gennem en jeg kender til 50 kr. stykket )..
chreddy1 skrev:
nu ska det lige siges at det kun er musik jeg downloader.. film og spil køber jeg (oftes originalt, men har da nogle brændte skiver jeg har købt gennem en jeg kender til 50 kr. stykket )..
Det var da noget af en god ven du har dig der! Hils ham lige med en frossen fisk i fjæset fra mig!
chreddy1 skrev:
det gør jeg så heller ikke.. er bare nogle gange dernede for at se om der er kommet nogle nye ting jeg ska købe..
chreddy1 skrev:
50 kroner? Du er blevet taget ved røven.
Du er sikker på du ikke giver 150.- for dem, inkl. cover?
chreddy1 skrev:nu ska det lige siges at det kun er musik jeg downloader.. film og spil køber jeg (oftes originalt, men har da nogle brændte skiver jeg har købt gennem en jeg kender til 50 kr. stykket )..
Hmmm - vil det sige, at der er kr i det hvis jeg smider alle de maxier op du er ude efter. Jeg har selv brugt 4-500.000 på musik, så det er vel fair nok med et lille bidrag fremover. Bare skriv hvad du vil give. Hvis det er nok, så upper jeg