WinXp Media Center Add on?
Redaktør: Moderators
WinXp Media Center Add on?
Hey..
ville høre om det kan lade sig gøre at få en slags add on til windows xp, hvor man bare installere media center oveni, så man har via. et ikon bare kan trykke på det og så hopper den ind i media center..
ville høre om det kan lade sig gøre at få en slags add on til windows xp, hvor man bare installere media center oveni, så man har via. et ikon bare kan trykke på det og så hopper den ind i media center..
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Det er netop hele operativ systemet som er Windows Media Center, og derfor kan det ikke bare installeres på en alm. XP.
Du kan du vælge mellem mange andre slags media center software, som ikke er fra Microsoft, dem kan du installere på en alm Win XP.
Du kan du vælge mellem mange andre slags media center software, som ikke er fra Microsoft, dem kan du installere på en alm Win XP.
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
- UnitedPublic
LunaPark lad være at udtale dig om noget som du SLET ikke har forstand på.LunaPark skrev:Det er netop hele operativ systemet som er Windows Media Center, og derfor kan det ikke bare installeres på en alm. XP.
Den pc jeg sidder ved lige nu er en alm. Win XP med Media Center udvidelsesmodul.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Nå nå så kæk man er.....UnitedPublic skrev:LunaPark lad være at udtale dig om noget som du SLET ikke har forstand på.LunaPark skrev:Det er netop hele operativ systemet som er Windows Media Center, og derfor kan det ikke bare installeres på en alm. XP.
Den pc jeg sidder ved lige nu er en alm. Win XP med Media Center udvidelsesmodul.
Det er så forholdsvis nyt, sorry.
/Lunapark
Har du installations filen til at ligge?UnitedPublic skrev:LunaPark lad være at udtale dig om noget som du SLET ikke har forstand på.LunaPark skrev:Det er netop hele operativ systemet som er Windows Media Center, og derfor kan det ikke bare installeres på en alm. XP.
- UnitedPublic
Nemlig derfor det hedder Media Center 2005 editionLunaPark skrev:Det er så forholdsvis nyt, sorry.UnitedPublic skrev:LunaPark lad være at udtale dig om noget som du SLET ikke har forstand på.LunaPark skrev:Det er netop hele operativ systemet som er Windows Media Center, og derfor kan det ikke bare installeres på en alm. XP.
Fatter ikke hvad det er som får folk til at skrive noget, uden at have noget baggrund i det...
@tt: DjBaSze
Ja, det kræver at du har en engelsk XP intalleret. Dog har jeg også en dansk sprogpakke som laver det hele om til dansk efterfølgende.

Hallo så behøves ikke mere hån.UnitedPublic skrev:
Fatter ikke hvad det er som får folk til at skrive noget, uden at have noget baggrund i det...
Jeg havde sgu bare ikke lige fået fulgt med tiden, for et år siden kunne man ihvertfald ikke.
Men hvad med at du hostede op med hvor DjBaSze skal søge for at få denne extension installation.
Som jo egentlig var trådens oprindelige formål.
/Lunapark
- UnitedPublic
Det handler overhovedet ikke om hån, men om at du i dit næstsidste indlæg så undskylder dig med at det må være nyt.LunaPark skrev:Hallo så behøves ikke mere hån.UnitedPublic skrev:
Jeg havde sgu bare ikke lige fået fulgt med tiden, for et år siden kunne man ihvertfald ikke.
Men hvad med at du hostede op med hvor DjBaSze skal søge for at få denne extension installation.
Som jo egentlig var trådens oprindelige formål.
Jeg fortæller dig så at min udgave er fra 2005 (vi har 2007 nu) så helt nyt er det jo nok ikke vel.
Den eneste måde hvorpå man kan erhverve sig Windows XP Media Center Edition 2005, har altid været og er stadig, at installere en version af XP som bliver udvidet med Media Center modulet, eller ved at købe en PC hvor det er pre-installeret (her er der så bare nogen som har installeret udvidelsen for dig).
Og læser du så DjBaSze indlæg så spørger han faktsik om jeg har det.. og jeg svarer ja...

Nææ hør nu lige her min fine ven..... Nu snakker du sgu vist om noget du OVERHOVEDET ikke fatter noget om.UnitedPublic skrev: Det handler overhovedet ikke om hån, men om at du i dit næstsidste indlæg så undskylder dig med at det må være nyt.
Jeg fortæller dig så at min udgave er fra 2005 (vi har 2007 nu) så helt nyt er det jo nok ikke vel.
Den eneste måde hvorpå man kan erhverve sig Windows XP Media Center Edition 2005, har altid været og er stadig, at installere en version af XP som bliver udvidet med Media Center modulet, eller ved at købe en PC hvor det er pre-installeret (her er der så bare nogen som har installeret udvidelsen for dig).
Og læser du så DjBaSze indlæg så spørger han faktsik om jeg har det.. og jeg svarer ja...
Nu har jeg installeret Windows MCE (som er et særskilt operativsystem) i over 1½ år....
Og siden dengang har det været et særskilt operativsystem man først installerede, siden er der så kommet en opdatering og endelig en dansk sprogpakke.
Mange færdig PC'er er begyndt at installere Windows MCE da den faktisk er billigere end Windows Home Edition.
Flere steder hvor man henter drivere til diverse hardware, vælger man også om man har xp eller mce.
At der så sidenhen muligvis er kommet en form for udvidelse til XP kender jeg jo så somsagt ikke.
Men du skal ihvertfald ikke fortælle mig at det har været sådan siden 2005, for det er direkte løgn.
Og jeg har stadig ikke set eller hørt om denne udvidelse,
ville vildt gerne du ville dele lidt mere viden om hvor man evt kan købe/downloade denne udvidelse.
/Lunapark
- UnitedPublic
- Kig i "egenskaber for system" på hvilken som helst Windows XP Media Center PC og se at grundsystemet er Windows XP.
- Den udgave som du har installeret fra er en "flashet" udgave af en XP installation som har fået tilføjet Media Center udvidelser. Der findes IKKE et styresystem som hedder Windows Media Center!
LunaPark skrev:Det er netop hele operativ systemet som er Windows Media Center - Nej jeg kan ikke vise dig hvor den kan købes for det handles ikke som et consumer product http://www.microsoft.com/windowsxp/medi ... fault.mspx.
Eneste måde at få fat i det er at downloade det fra ulovlige sites.