Netværks deling af usb HD

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Netværks deling af usb HD

Indlæg af allstar »

Sidder med 2 pc'ere på netværk.. jeg skal hente filer fra den anden computer og den har 3 externe usb hd'er jeg kan sagtens dele dem på netværket og streame og det hele... men når jeg slukker dem sammen med pc'en, og tænder igen skal jeg sætte alle hd'er til at Dele igen, og det tager tid..

kan man ikke gøre et eller andet så de altid er delt ? også selmom man slukker dem..
Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

http://www.pcworld.dk/art/7645?page=1

Der findes i hvert fald denne, så har du lidt at gå efter. Har også engang fundet noget på edbpriser som kunne, men kan ikke lige finde det nu.

Men det kan være der er nogen gode søgeord i artiklen, som kan bruges enten på google eller edbriser til at finde flere lignende produkter indtil man har det der skal bruges.
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

drud jeg tænkte mere på om der var et program der kunne holde styr på det...

gider snart ikke at bruge flere penge på hifi, :)
Billede
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

prøv:
gå ind i denne computer.. Opret forbindelse til netværksdrev og så når du har lavet det hele så er der en lille boks ved navn "opret forbindelse igen ved logon"
Besvar