Fjerne CopyProtection på CD

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
EMR

Fjerne CopyProtection på CD

Indlæg af EMR »

Hej.

Jeg står og har en cd, jeg skal have kopieret, men der er copy protection på.
Da det ikke er en DVD, kan DVDDecrypter ikke æde den.. Nogle der ahr forslag?

mvh
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

kopier den ind som mp3 og ud på en cd ;).. eller brug CloneCD fra www.slysoft.com .. begge dele skulle gerne virke (selv wmp's funktion til at kopiere lyd ind på pc'en går uden om beskyttelsen, har prøvet på denne måde mange gange).. ;)
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: Fjerne CopyProtection på CD

Indlæg af aroxdk »

EsMr skrev:Hej.

Jeg står og har en cd, jeg skal have kopieret, men der er copy protection på.
Da det ikke er en DVD, kan DVDDecrypter ikke æde den.. Nogle der ahr forslag?

mvh
Der ville jeg nok downloade projektet isf, da det er min erfaring, at det kan tage dage at komme uden om sådan noget. Dog burde en Plextor Premium stadig klare det meste ved 1x read... men det er vel den eneste, hurtige mulighed du har.

Ellers skal du til at google (ulovligt ord) rundt og finde ud af hvilken kopisikring, der er brugt, og hvordan du så kommer videre. Hvis du bare har 1 el 2 alm DVDR drev, så er der nok ingen chance for at kopiere et moderne - vel sikret - spil :)
Zivago

Indlæg af Zivago »

Prøv AnyDVD.

Den fjerner også kopibeskyttelsen på audio´cder. (Jeg ved ikke om det er en audio eller program cd, du vil kopiere).
Jeg har endnu ikke set en cd eller DVD jeg ikke har kunnet kopiere på en eller anden måde.

Zivago
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Zivago skrev:Prøv AnyDVD.

Den fjerner også kopibeskyttelsen på audio´cder. (Jeg ved ikke om det er en audio eller program cd, du vil kopiere).
Jeg har endnu ikke set en cd eller DVD jeg ikke har kunnet kopiere på en eller anden måde.

Zivago
heh.. har oss selv AnyDVD.. men vidste godt nok ik at det oss virker til CD'er.. men tak for det.. så ka det nok bruges en anden gang ;)
EMR

Indlæg af EMR »

Tak for svarene.

Zivago
Det er en program CD. Prøver de programmer i siger :) tak
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Zivago skrev: Jeg har endnu ikke set en cd eller DVD jeg ikke har kunnet kopiere på en eller anden måde.
Zivago
Vidste ikke du var cracker også Zivago ;)

Jeg går udfra der menes spil eller software, når der rapporteres problemer med kopiering (selv om nyere dvd sikring kan "drille" :evil:) - og går ligeledes ud fra der menes 1:1 kopi.

Hvis det er som jeg går ud fra vil jeg anbefale at lede efter en cracket version på nettet med mindre det er meget primitiv/gammel beskyttelse... Alt andet er spild af tid, med mindre du er rigtig skrap :)

... Kan være du kan lave en god kopi og så emulere med Daemon tools o. lign. .. Men det er ikke en rigtig kopi ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ellers lav et image af cd'en og rip så det image. Det kan også til tider gøre tricket :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
EMR

Indlæg af EMR »

Det er ikke et spil. Ved ikke hva det er, da det er noget jegs kal kopiere for min far.
EDIT:
Åbnede lige cd-drevet, og kan se det er en film :) der er 3 i rækken, så hvorfor faen de ikke har smidt det på en DVD, ka jeg ikke sige :)
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

import cden via itunes.. jeg har aldrig oplevet en cd den ikke ku rippe også bræd den ud igen via... ja intet mindre end itunes..

I love ya i freaking fucking love ya !

M
Billede
EMR

Indlæg af EMR »

Også selvom det er en film ? ka itunes stadig godt nappe den ?
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

ah. sorry min fejl :) troede det var en musik cd :) jeg skal lære og læse alle inlæg =P

M
Billede
Besvar