Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
goafreak hvad mener du? synes nu det ganske nemt program.. dog giver jeg dig ret i man nogen gange skal gøre nogle lidt besværlige ting for at lave visse effekter i tracket..
tykke skrev:goafreak hvad mener du? synes nu det ganske nemt program.. dog giver jeg dig ret i man nogen gange skal gøre nogle lidt besværlige ting for at lave visse effekter i tracket..
Præcis. Og mit musik lød af helveds til. Jeg arbejdede så heller ikke med det i særlig lang tid - skiftede til Reason, og det gik hurtigere med at få mit musik til at lyde ordentligt der, end det gjorde i FL Studio 7.
stort set alt det der følger med af instrumenter og samples til FL stinker også helt vildt.. det er vigtigt at have gode vst'er for at få et godt udbytte af FL.. samt gode samples
Jeg vil også anbefale reason frem for FL. Har selv brugt FL og det jeg lavede stank af lort. Det lød lidt ligesom Ejay.! Man skal have brugt det program i meget lang tid før det begynder at ligne noget. Dj Splash bruger FL og må siges, at han klarer det meget godt.
Men anvender du Cubase eller reason i stedet for, så er der mere support at hente herinde.!
det smag og behag hvilken musik software man vælger.. jeg bruger FL studio det meste af tiden.. men som sagt tidligere kræver det gode vst'er og samples for at få noget ud af programmet.. til optagelse af vokal bruger jeg sonar, det stort set magen til logic og cubase. til redigering bruger jeg wavelab.
goafreak vi kan lige skrive videre over pm hvis vi skal udveksle lidt musik