Budget Version CD?

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Budget Version CD?

Indlæg af DJ LAU »

Jeg sidder og kigget på U2's opsamling, med de nye singler på. Det er på cdwow, men der er et par versioner, de to jeg kigger på er budget version til 78,- og en normal version til 89,-, men hvad er forskellen?
Budget international version - no full booklet inside. Also may be explicit or clean version
Dette er hvad der står. Men hvad betyder det sidste? Og hvad bør jeg købe, ved godt at det ikke drejer sig om så mange penge, men der er en del cd'er jeg kigger på, som de har i budget-versioner
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Explicit edit er en sang med fyfy ord og clean edit er en sang, hvor fyfy ord er redigeret fra og erstattet med sobre ord. :)
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Jeg ville bare lige følge op på dette. Jeg fik CD'erne idag. Det viser sig, at bugdet versionen er en parallelimporteret version fra Malaysia. Der er kun 1 foldet stykke papir som booklet (2 sider), og så står der Special Malaysian edition på forsiden. Man sparer 11 kr ved at købe den på denne måde, så tror bare at jeg fremover køber EU-versionen. Cd'en er vidst den helt samme, så er ellers godt tilfreds.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Budget international version - no full booklet inside.

Det stod der jo også
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det sagde jeg heller ikke, at det ikke gjorde ;)
Besvar