Månedsmix - Januar - Afsluttet
Redaktør: Moderators
Feffe siger Sendspace fucker, så her er et updateret link:
http://home.no/darkwaver/mixes/januar-remastered.mp3
http://home.no/darkwaver/mixes/januar-remastered.mp3
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Goafreak jeg har skam lyttet 
Bortset fra Infernal så synes jeg det lyder godt (bare mig som synes de skal holde sig fra cover versioner).
Jeg har oprettet afstemningen omkring vinder af test-runden nu. Herfra overlader jeg roret til de som gerne vil, herunder opdateringer af hovedtråden når afstemningen slutter om 7 dage + oprettelse af nyt tema og fastsættelse af deadline.
God vind...
Bortset fra Infernal så synes jeg det lyder godt (bare mig som synes de skal holde sig fra cover versioner).
Jeg har oprettet afstemningen omkring vinder af test-runden nu. Herfra overlader jeg roret til de som gerne vil, herunder opdateringer af hovedtråden når afstemningen slutter om 7 dage + oprettelse af nyt tema og fastsættelse af deadline.
God vind...

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
goafreak
det første bootleg er godt lavet og fungerer godt(ved ikke om du selv har lavet den). Overgangange er oki, tror jeg har hørt bedre fra dig
. Sangene passer til emnet, så alt i alt meget godt.
dwr
Overgangene er gode, og musikken flyder godt sammen. Musikken er godt valgt til emnet.
Det bliver goafreak der får min stemme denne gang..
det første bootleg er godt lavet og fungerer godt(ved ikke om du selv har lavet den). Overgangange er oki, tror jeg har hørt bedre fra dig
dwr
Overgangene er gode, og musikken flyder godt sammen. Musikken er godt valgt til emnet.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Har selv lavet begge bootlegs. Overgangene er jeg heller ikke selv vildt stolte af, men de fungerer da. Og lidt trist jeg ikke har så meget skiferie-musik.DJ_Falcon skrev:goafreak
det første bootleg er godt lavet og fungerer godt(ved ikke om du selv har lavet den). Overgangange er oki, tror jeg har hørt bedre fra dig. Sangene passer til emnet, så alt i alt meget godt.
dwr
BØH