Jeg ved ikke om i har fået det med herinde, men nogle "kvikke hoveder" har valgt at lave en musikvideo til nummeret Adam udgivet af Viro... suk suk suk!
Her er beskeden:
SMUKKE PIGER SØGES TIL MUSIKVIDEO
Fridthjof Film skal d. 7 februar producere en musikvideo med gruppen "Viro" fra Århus. Nummeret "Adam" er allerede top ti på dance-chart og downloads og nr. 2 på airplay charten på radio ABC. Det er en selvironisk sang om en håndværker der hedder Adam. Videoen instrueres af Ronnie Fridthjof der også har lavet video for bl.a. Infernal og Alias.
Historien i videoen foregår på Den Jyske håndværkerskole der i dette univers kun har optaget smukke piger. Disse er ved første øjekast klassiske og smukke. Men efterhånden i videoen viser det sig at de er mere Brian agtige end mandlige håndværkere nogensinde har været. Dette vises i 2 scener hvor den ene er en scene hvor pigerne skal lære at male men begynder en kamp hvor de hælder maling ud over hinanden. Den anden er i kantinen hvor de begynder at spise om kap, og stopper sig med hotdogs og cacaomælk til det vælter ud af dem.
Vi skal bruge 10-15 smukke, frække og friske piger, der skal medvirke i videoen.
Vi tilbyder: Goodie bag med god musik og en 2 fribilletter til DDJA. (Danish DJ awards) En dag med masser af sjov og selvfølgelig fest, mad og drikke.
Du behøver ikke at kunne danse, men må ikke være bange for at skeje ud foran et kamera. Du skal kunne hele dagen fra kl. 9 til 21 d. 7. februar og selv komme til Århus.
Alle interesserede bedes skrive en mail og vedlægge foto til karina@f-film.com
Citat: Nummeret "Adam" er allerede top ti på dance-chart og downloads og nr. 2 på airplay charten på radio ABC
Hvis det er sådan et stort hit så er det da fucked up pladeselskabet hvis det altså er pladeselskabet som har fået den idé om at lave en musikvideo på den måde. I mineøjne en krotesk og latterligegørelse af piger, men hey sikkert nogen der hopper på den
Tror ikke på det der er en oprigtig musikvideo, i så fald må jeg godt nok sige jeg har mistet alt respekt for pladeselskabet bag Viro.
bukkebrusen skrev:Tror ikke på det der er en oprigtig musikvideo, i så fald må jeg godt nok sige jeg har mistet alt respekt for pladeselskabet bag Viro.
LOL, det gjorde jeg dengang de signede Viro (Disco:Wax for helvede)...
bukkebrusen skrev:Tror ikke på det der er en oprigtig musikvideo, i så fald må jeg godt nok sige jeg har mistet alt respekt for pladeselskabet bag Viro.
Var det ikke Zoo Productions, der var hurtigst ?
Muligvis, men djz.dk's anmeldelse indeholder i hvert fald et billede af en Disco:Wax promo...
Holy fucking fuck den er da ringe. Hvorfor nedværdiger et ellers velrenommeret filmselskab som F-Film sig til at lave en så ringe video til et så ringe nummer - og det klip fra DanceChart 17-reklamen er jo ikke engang med.
Mikkel skrev:Holy fucking fuck den er da ringe. Hvorfor nedværdiger et ellers velrenommeret filmselskab som F-Film sig til at lave en så ringe video til et så ringe nummer - og det klip fra DanceChart 17-reklamen er jo ikke engang med.
Det klip de bruger i Danchart 17 er heller ikke fra den sang men fra Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit