Musikvideo til Viro - Adam

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Musikvideo til Viro - Adam

Indlæg af mimic »

Jeg ved ikke om i har fået det med herinde, men nogle "kvikke hoveder" har valgt at lave en musikvideo til nummeret Adam udgivet af Viro... suk suk suk!
Her er beskeden:
SMUKKE PIGER SØGES TIL MUSIKVIDEO

Fridthjof Film skal d. 7 februar producere en musikvideo med gruppen "Viro" fra Århus. Nummeret "Adam" er allerede top ti på dance-chart og downloads og nr. 2 på airplay charten på radio ABC. Det er en selvironisk sang om en håndværker der hedder Adam. Videoen instrueres af Ronnie Fridthjof der også har lavet video for bl.a. Infernal og Alias.

Historien i videoen foregår på Den Jyske håndværkerskole der i dette univers kun har optaget smukke piger. Disse er ved første øjekast klassiske og smukke. Men efterhånden i videoen viser det sig at de er mere Brian agtige end mandlige håndværkere nogensinde har været. Dette vises i 2 scener hvor den ene er en scene hvor pigerne skal lære at male men begynder en kamp hvor de hælder maling ud over hinanden. Den anden er i kantinen hvor de begynder at spise om kap, og stopper sig med hotdogs og cacaomælk til det vælter ud af dem.

Vi skal bruge 10-15 smukke, frække og friske piger, der skal medvirke i videoen.

Vi tilbyder: Goodie bag med god musik og en 2 fribilletter til DDJA. (Danish DJ awards) En dag med masser af sjov og selvfølgelig fest, mad og drikke.

Du behøver ikke at kunne danse, men må ikke være bange for at skeje ud foran et kamera. Du skal kunne hele dagen fra kl. 9 til 21 d. 7. februar og selv komme til Århus.

Alle interesserede bedes skrive en mail og vedlægge foto til karina@f-film.com
Personligt mener jeg det er til grin :roll:
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Nej nej nej nej nej nej...
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

yes! SIGN ME UP! Jeg lever da herre meget op til de krav der.. Smuk frisk og fræk og totalt trucker! :D
tykke

Indlæg af tykke »

hehe fedt!! gid jeg var en pige så jeg kunne stå og gøre mig selv til grin for lidt håndmader og fribilletter..
tykke
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Citat: Nummeret "Adam" er allerede top ti på dance-chart og downloads og nr. 2 på airplay charten på radio ABC

Hvis det er sådan et stort hit så er det da fucked up pladeselskabet hvis det altså er pladeselskabet som har fået den idé om at lave en musikvideo på den måde. I mineøjne en krotesk og latterligegørelse af piger, men hey sikkert nogen der hopper på den :D

Tror ikke på det der er en oprigtig musikvideo, i så fald må jeg godt nok sige jeg har mistet alt respekt for pladeselskabet bag Viro.

eod.
He who dies with honor is a dead man!
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

bukkebrusen skrev:Tror ikke på det der er en oprigtig musikvideo, i så fald må jeg godt nok sige jeg har mistet alt respekt for pladeselskabet bag Viro.
LOL, det gjorde jeg dengang de signede Viro (Disco:Wax for helvede)...
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Mikkel skrev:
bukkebrusen skrev:Tror ikke på det der er en oprigtig musikvideo, i så fald må jeg godt nok sige jeg har mistet alt respekt for pladeselskabet bag Viro.
Var det ikke Zoo Productions, der var hurtigst ?
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Da Clown skrev:
Mikkel skrev:
Var det ikke Zoo Productions, der var hurtigst ?
Muligvis, men djz.dk's anmeldelse indeholder i hvert fald et billede af en Disco:Wax promo...
Brugeravatar
yeah
Geografisk sted: Lige her!

Indlæg af yeah »

hehehe - sørgerlig sang - en veninde hoppede i med begge ben :-D men hun skal da i det mindste med til awards 07...
-> !!! Music is my language !!! <-
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

og den noget så dårlige video kan ses her:

http://www.youtube.com/watch?v=cXyGoBM0fp0
Billede
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

CyberZink skrev:og den noget så dårlige video kan ses her:

http://www.youtube.com/watch?v=cXyGoBM0fp0
Haha hvor dårligt!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

argh...lidt over et minut så kunne jeg ikke klare mere.

Folk der laver den slags musik burde have tæsk og forældrene kræve skolepengene igen.

Hvordan man kan lave så dårlig musik må stå hen i det uvisse.

Boten Anna er jo en grammyvinder i forhold til.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Holy fucking fuck den er da ringe. Hvorfor nedværdiger et ellers velrenommeret filmselskab som F-Film sig til at lave en så ringe video til et så ringe nummer - og det klip fra DanceChart 17-reklamen er jo ikke engang med.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Hvad helved sker der for hans spyt?? Hvorfor skal han stå og spraye spyt ud i hele lokalet??
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Lorte video.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Mikkel skrev:Holy fucking fuck den er da ringe. Hvorfor nedværdiger et ellers velrenommeret filmselskab som F-Film sig til at lave en så ringe video til et så ringe nummer - og det klip fra DanceChart 17-reklamen er jo ikke engang med.
Det klip de bruger i Danchart 17 er heller ikke fra den sang men fra Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit :)
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

...

Indlæg af Bakko »

hvor er den bare for klam !!! De kællinger er lækre, men når han spytter får man ikke ligefrem lyst til at se hele videoen :/
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Re: ...

Indlæg af Cokeline »

Bakko skrev:hvor er den bare for klam !!! De kællinger er lækre, men når han spytter får man ikke ligefrem lyst til at se hele videoen :/
Åhhh Bakko, Mit navn er Bakko og alle synes jeg kan mit kram ;)
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

nej hvor er den ringe - og det gælder både sangen og videoen
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
tykke

Indlæg af tykke »

ej jeg kunne ikke holde ud at se på det spyt.. det for klamt. hvordan kan de undgå at se at den detalje bare ikke fungerer!!!!
tykke
Besvar