Hello
Er netop kommet på et kollegie, hvor de leverer trådløs internet.
Vi logger alle på med vores eget specifikke certifikat, så det er ikke sådan lige at komme på.
Jeg har så sat min stationære op til deres internet, og ville så konfirgurer min CC email smtp server, så jeg også kunne sende post herfra.
Efter en del email kommunikation frem og tilbage mellem IT-vejledningen, så kan dette ikke lade sig gøre, da smtp trafikken er lukket pga. spam.
Vi har istedet fået en klam email som vi kan logge på igennem en af deres sider.....
Er der da slet ikke noget jeg kan gøre over nettet, så jeg fortsat kan bruge min CC konto på deres lortenet...
Mener jeg har hørt noget med en ekstern smtp server engang via nettet...
lukket smtp på kollegie
Redaktør: Moderators
lukket smtp på kollegie
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
CC har en ganske udemærket webmail du kan benytte dig af, men det hjælper jo ikke hvis du død og pine vil bruge en email klient.
Det som det drejer sig om er vel at de har lukket for udgående trafik på den port som du anvender til smtp trafik.
Der er masser af smtp servere derude som kører på forskellige porte, så jeg tror bare du skal prøve lidt forskelligt.
EDIT [Den her virkede så ikke]
Det som det drejer sig om er vel at de har lukket for udgående trafik på den port som du anvender til smtp trafik.
Der er masser af smtp servere derude som kører på forskellige porte, så jeg tror bare du skal prøve lidt forskelligt.
EDIT [Den her virkede så ikke]
Senest rettet af UnitedPublic 07 feb 2007, 16:49, rettet i alt 1 gang.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jo det kan man sagtens..Down1 skrev:Man kan vel kun bruge ens CC konto når man har inet hos dem..Blot en tanke..
Man kan bare lave ens abbonement om til et FriAbbonement
@UnitedPublic
Tak for programmet...
Jeg er ved at rode lidt med det.... Den foreslår også port 25, har ikke helt haft held med det endnu.
/Lunapark