Romantisk pladder :D
Redaktør: Moderators
"Jamie Foxx - Unpredictable" er et lækkert nummer som nok ikke er så svært og finde instrumental til...
Jeg selv ville vælge det nummer, ellers ville jeg hoppe over "Barry White - Your The First, The Last, My Everything" Den snak han laver i starten med en dyb stemme og musikken i baggrunden er bare klasse
... Chicks dig that.
Lidt utraditionelt og HÅRDERE "Tenacious D - Fuck her gently".
Som QBenet siger er "The Rembrandts - Ill Be There For You" en vinder for enhver friends sucker som mig selv. Spørgsmålet er hvor godt kender du damen...
Jeg vælger nok Jamie Foxx for den kan jeg synge fra ende til anden... Ellers havde jeg nok taget Barry White
Jeg selv ville vælge det nummer, ellers ville jeg hoppe over "Barry White - Your The First, The Last, My Everything" Den snak han laver i starten med en dyb stemme og musikken i baggrunden er bare klasse
Lidt utraditionelt og HÅRDERE "Tenacious D - Fuck her gently".
Som QBenet siger er "The Rembrandts - Ill Be There For You" en vinder for enhver friends sucker som mig selv. Spørgsmålet er hvor godt kender du damen...
Jeg vælger nok Jamie Foxx for den kan jeg synge fra ende til anden... Ellers havde jeg nok taget Barry White
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
PsyClone
Your song med Elton John, som før nævnt holder 100%
´Waiting for a girl like You´ med Foreigner er også et oplagt bud...
-nå ja, du kan da osse tage den Foreigner er bedst kendt på; ´I want to know what love is´...
Hvis du kan synge som Peter Cetera, så har han jo lavet en bunke klassikere som feks. ´You´re the inspiration´ eller ´Hard to say I´m sorry´ eller måske ´Glory of Love´ fra Karate Kid...
LOLLille Palle - Jeg er så ked af, den hænger nedad
Your song med Elton John, som før nævnt holder 100%
´Waiting for a girl like You´ med Foreigner er også et oplagt bud...
-nå ja, du kan da osse tage den Foreigner er bedst kendt på; ´I want to know what love is´...
Hvis du kan synge som Peter Cetera, så har han jo lavet en bunke klassikere som feks. ´You´re the inspiration´ eller ´Hard to say I´m sorry´ eller måske ´Glory of Love´ fra Karate Kid...
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
bukkebrusen
- Captain