Hey,
Jeg fandt et link på nettet til en konkurence TDC havde lavet, den gik simpelt nok ud på at man skulle lave et bud til sin tema sang til en af deres reklamer, den bedst bedømte ville vinde en tlf, og retten til at få sangen med i reklamen.
Tænkte der nok var nogle talenter herinde som kunne lidt, nu har i hvert fald chancen (:
http://www.maxsmsupload.dk/?23&StartRow=1
Få din sang på TV
Redaktør: Moderators
Jeg ville nok ikke sige at der er simpelt...
Min inspiration kunne ikke engang skrive en sang om en citron pt.
Men det er jo bare MIG.
Det er sørgeligt. Men jeg håber da at der er nogle herinde som der kan finde på noget.
Tvivler dog på at de vælger elektronisk musik... Jeg tror ikke danskerne er klar på elektronisk øreguf i reklamer endnu (correct me if im wrong).
Iøvrigt er der allerede nogle gode bud... Kan ikke huske navnene, men jeg hørte noget electronica/beat som var rocker fedt.
Det havde bare ikke fået gode stemmer...
Min inspiration kunne ikke engang skrive en sang om en citron pt.
Men det er jo bare MIG.
Det er sørgeligt. Men jeg håber da at der er nogle herinde som der kan finde på noget.
Tvivler dog på at de vælger elektronisk musik... Jeg tror ikke danskerne er klar på elektronisk øreguf i reklamer endnu (correct me if im wrong).
Iøvrigt er der allerede nogle gode bud... Kan ikke huske navnene, men jeg hørte noget electronica/beat som var rocker fedt.
Det havde bare ikke fået gode stemmer...