God Kalender
Redaktør: Moderators
-
Haperen
God Kalender
Hey - Ville høre om der var en der havde et godt link til en kalender, Skal dog ikke være en online kalender . En man måske kan dl ned ?
EssentialPIM ville jeg foretrække.. den ka nogenlunde det samme som Outlook (bare ikke sende mails)
..
http://www.essentialpim.com/
http://www.essentialpim.com/
Mayland laver nogle ret gode nogle... Mener systemkravet til den er en kuglepen 
Ellers er der Rainlender. Mener der er link på download.com
Mozilla Sunbird er også en mulighed.
Ellers er der Rainlender. Mener der er link på download.com
Mozilla Sunbird er også en mulighed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bare lige for at hjælpe på dig på vej -QrazyLeg skrev:Ellers er der Rainlender. Mener der er link på download.com
Rainlendar-Lite-2.0.2
hvor mange mb (eller kb) hukommelse har du så..?DjMail skrev:personligr består mit kalender setup af:
1.stk mobil kalender
1.stk kalender - af papir....crazy
og så min nærmest fotografiske hukommelse (den er bare ikke god hvis jeg ikke har papir og pen på mig, for skal jo skrive det ned før jeg kan huske det.... så nedtur med den hukommelse.)
chreddy nu kunne jeg begynde at kaste om mig med mange underlige informationer.
men det gør jeg ikke af flere grunde.
1- jeg kan simpelthen ikke huske hva fanden forelæseren ævlede om (jeg havde ikke skrevet det ned, og det stod ikke på tavlen)
2. De ting der var vist var på powerpoint - og hans powerpoint er så smadrede at jeg ikke kan gennemskue dem - men jeg kan huske dem hehe (qleg indsæt selv klassisk kommentar og slå dig selv på benene af grin)
3. Du skrev i sjov og derfor ville mit indlæg være ret ligegyldig.
Men jeg tror jeg har lige omkring.... 135 tb. Overvejer at investere i USB hukommelse, så kan jeg lagre ting og gemme til mit afterlife....
men det gør jeg ikke af flere grunde.
1- jeg kan simpelthen ikke huske hva fanden forelæseren ævlede om (jeg havde ikke skrevet det ned, og det stod ikke på tavlen)
2. De ting der var vist var på powerpoint - og hans powerpoint er så smadrede at jeg ikke kan gennemskue dem - men jeg kan huske dem hehe (qleg indsæt selv klassisk kommentar og slå dig selv på benene af grin)
3. Du skrev i sjov og derfor ville mit indlæg være ret ligegyldig.
Men jeg tror jeg har lige omkring.... 135 tb. Overvejer at investere i USB hukommelse, så kan jeg lagre ting og gemme til mit afterlife....
DjMail du skal lige have opdateret dine hjernehalvdele til at køre raid...
Nå ja, den klassiske kommentar: Zeller!
Nå ja, den klassiske kommentar: Zeller!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!