Winamp fucker lyd op!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Winamp fucker lyd op!

Indlæg af mimic »

Da jeg streamer musik fra winamp ønsker jeg at skrue helt ned for lyden i winamp så jeg kan høre andet musik i media player!
Mit problem er at winamp skruer ned for lyden i media player også!

Er der en indstilling man kan ændre så dette ikke sker?! :?
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

når du skruer ned i winamp skruer du ned for "wave" på dit lydkort, winamp har ikke sin egen volume kontrol (meget få programmer som har dette)

Det du evt. kan gøre er at pause winamp hehe (ja ja basic...)
Men ellers kan du aktivere din EQ i winamp og skrue ned for den. det er en software EQ så den skruer ikke ned for selve pcés lydkort.
Zeam

Indlæg af Zeam »

Jeg havde samme problem engang, prøvede mig selv lidt frem, men sådan som jeg husker det:

Åben winamp, gå ind i Preferences (options) gå under fanen Plug-ins, vælg Output, og sæt den til DirectSound ourput.

Hvis det ikke hjælper så giv lige lyd :wink:
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Zeam skrev:Åben winamp, gå ind i Preferences (options) gå under fanen Plug-ins, vælg Output, og sæt den til DirectSound ourput.
Så funkede det sq!
Vældig snedigt!
Tahakker! :wink:
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar