Req: Mason vs. Princess Superstar

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Req: Mason vs. Princess Superstar

Indlæg af Maunus »

Søger Mason vs. Princess Superstar - Perfect/Exceeder
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Den har jeg lige her: http://www.speedyshare.com/699697409.html
Jeg har også en CDM hvis den har interesse?
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Den og Sunshine hopper jeg lige på :lol:
He who dies with honor is a dead man!
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

max fedt nummer! Men okay den har jeg også lagt under tråden det jeg lytter til lige nu for den ligger på va dance smash hits 538
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Snupper den også lige og tager en lytter.. Takker.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kode: Vælg alt

Û±º                               TRACK LIST                                 º±Û
Û±º                                                                          º±Û
Û±º   TRK#  TRACK TITLE                                               TIME   º±Û
Û±º                                                                          º±Û
Û±º   [01]  Perfect [Exceeder] (Radio Edit)                           02:43  º±Û
Û±º   [02]  Perfect [Exceeder] (Vocal Club Mix)                       06:40  º±Û
Û±º   [03]  Perfect [Exceeder] (Instrumental Club Mix)                06:55  º±Û
Û±º   [04]  Perfect [Exceeder] (Tomcraft Remix)                       07:46  º±Û
Û±º   [05]  Perfect [Exceeder] (Outwork Remix)                        06:12  º±Û
Û±º   [06]  Perfect [Exceeder] (Martijn Ten Velden Vocal Remix)       08:51  º±Û
Û±º   [07]  Perfect [Exceeder] (Martin Ten Velden Instrumental Remix) 08:50  º±Û
http://www.megaupload.com/?d=6CITMDYX
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Siger tak manglede lige Martin Ten Velden remixet, dog holder det mash up med Princess Superstar på ingen måde, skidt udvikling af man smider vokal ind over alle de store clubhits.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

jeg er helt enig
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Synes personligt flere numre er blevet bedre af det... Og ja Bodyroxx - Yeah Yeah er ret kedeligt uden vocal...
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Sådan er man jo forskellig, nogen kan lide clubbing musik og andre skal ha' vokal på før der glider ned :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Besvar