Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

argh... terminsprøve i matematik.. :(
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Byggemarkedscase i denne uge... Dødsygt!!
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg er træt af at Donny M ikke kan stoppe med at skrive hvert eneste ord med stort forbokstav..!

Bladrh!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

I'll second that, dwr :!:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Anna Nicole Smith død. Ikke flere skandaler fra hende.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Er hun død, eller vil du se hende død ? :x Jeg er vidst lidt morgen træt alligevel idag..
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det tror jeg for hun blev erklæret død på et amerikansk hospital igår (nat dansk tid)

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg HADER HADER HADER den nye reklame for Nykredits bilforsikringer hvor 2 små læspende møgunger sidder og snakker om at "min far er sejere end din far..!" Fuck hvor er den da ringe!!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
HappyFool

Indlæg af HappyFool »

Jeg hader den her fucking lorte bliveweekend på efterskolen, det er 2tm nedern..!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg HADER at jeg skal forklare min chef, at jeg var ROCKER stiv til Guetta koncert, og derfor smed min arbejdstlf. væk.

Jeg hader at ungdomshuset ikke for længst er ryddet
Jeg hader at jeg er så fucking doven
Jeg hader at alkohol altid vinder over mig
Jeg hader at jeg ikke har fået et skrald i snart 2 dage
Jeg hader elendig reklame
Jeg hader kedelig skolegang - ja, den faktisk være RØVSYG til tider
Jeg hader at jeg ikke er kandidat
Jeg hader at min løn end ikke er en polsk vinduespudser værdig
Jeg hader at jeg hader!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
NisLe
Geografisk sted: Bronx

Indlæg af NisLe »

er syyyyyyyg lige op til ferien/fredag :(
Marwan 9700

altid fuuucked
EMR

Indlæg af EMR »

AHAHAHA :D

VIL GERNE BROKKE MIG OVER DEM DER SKRIVER MED CAPS LOCK INDE
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

I modsætning til dem der gør det ude? Eller hvorledes? :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
mickon

Indlæg af mickon »

QrazyLeg skrev:I modsætning til dem der gør det ude? Eller hvorledes? :wink:
JA! DE ER FUCKING LAME! HVAD GÅR DE MED CAPSLOCK PÅ FOR?!
i'm the juggernaut, BITCH!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg går da tit ude med capslock, mit sjal og mine buffalostøvler - så fryser jeg ikke om navlen
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Min bedste ven har lige midsted sit kørekort. Hvorfor er pga. interne grunde med sin kæreste, så jeg ærger mig på hans vegene. :(:(:(
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:Min bedste ven har lige midsted sit kørekort. Hvorfor er pga. interne grunde med sin kæreste...
Maybe just me, men hold da op en weird grund!?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Mikkel skrev:
amh skrev:Min bedste ven har lige midsted sit kørekort. Hvorfor er pga. interne grunde med sin kæreste...
Maybe just me, men hold da op en weird grund!?
Okay jeg håber ved GUD at det kun er dig som ser det som en underlig grund.

Gutten har nedtur pga. hans mate har mistet kortet, jeg ville selv have en sur fuckin dag hvis en god dag mistede noget som betød så meget for ham(som et kørekort gør for mange).

Han nævner ikke hvorfor, og så kan du KRAFTEMDE ikke betvivler hans holdning.... det var da et fuckin nederen svar..... og ja jeg var semi-stiv mens jeg skrev det, men du er stadig en tåbe. hvor ærger du mig mikkel, du har efterhånden skrevet sindsygt mange indlæg, og har squ læst de fleste, men lige her synes jeg du ryger ved siden af...

.... come on homie...
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

DjMail: Danm en bredside...

Der vil jeg sku godt bakke Mikkel op og sige at jeg oss syns det er en mærkelig grund. Jeg tror dog heller ikke at manden ville andet end høre hvorfor præcist det lige var at kørekortet røg - altså det er jo ikke et dikatatur vi lever i hvor kæresten bare kan ringe sige at hans kørekort skal inddages.

Der er jo rimelig mange ubesvarede spørgsmål - Kørte han som død og helvede fordi hun havde ringet og sagt han skulle komme hende til undsætning, kom kan bragende i en kæmpe brændert fordi han liiige skulle fortælle hende en ting eller to, eller var han bare så uheldig at møde strømerne imens han kørte og snakkede i telefon, for tæt på den forankørende og uden sele hvilket resulterer i 3 klip hvis jeg ikke tar helt fejl??

Jeg tror sån set bare at en uddybning ku være meget rar?

Men ja det er røv-hamrende-nederen at miste sit kørekort - jeg mistede selv mit engang fordi en homie ringede og spurgte om jeg kunne køre ham hjem fordi han var helt fåkt - skæbnen ville så at jeg mødte strømerne og de knaldede mig. Jeg mistede mit kørekort men jeg giver skuda ikke ham skylden for jeg ku jo bare have blevet hjemme???
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Mikkel kommer ikke med en eneste påstand, ikke et påstualt... glem alt om belæg, hjemmel eller styrkemarkøre... for der er ingen.

Det er et indlæg som bunder i alle de forkerte ting. Der stilles ingen spørgsmål til sagen og det er på trods af en super begrænset mængde information, han drager konklusioner ud fra en information der hedder:

"Min bedste ven har lige midsted sit kørekort. Hvorfor er pga. interne grunde med sin kæreste, så jeg ærger mig på hans vegene"

Det eneste som kan konkluders her er, at amh har nedtur på, fordi en homie mister kortet, han mister det pga. en sag der er forbundet med hans kæreste.

Der kommer ingen grund, der kommer ingen noget som helst.... Mikkel hvordan kan den forklaring være weird ? og D3FrozTt du skriver at det måske kun er for at få et svar på grunden, og det har du forhåbentlig ret i, men så skal han spørge ind til grunden, istedet for at spørge "er det bare mig // maybe just me". Allerede der betvivler han amh´s indlæg og det sker på før omtalte begrænsede information.
D3FrozTt du stiller god spørgsmål, og jeg er enig i at der mangler info, og det er netop hvad mit indlæg går på. Hvis amh gerne vil brokke sig uden at skulle forklare sig, ja så bruger han det rigtige indlæg, og det gør kun mikkels indlæg mere forkert. Det er en brokketråd og folk skal have lov til at brokke sig, uden at forklare sig.

Men det er jeg 100% sikker på at mikkel er enig med mig i, og jeg er da heller ikke ude efter mikkel.. Det her indlæg skal ses som svar på indlægget oven for, og mit første indlæg i denne diskution er møntet på mikkels betvivelse - og ikke ham som person (så nederen at skulle skrive det, for at undgå den helt store rundbarbering)
Besvar